Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Betül Keray Dinçel
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
4
10
Yayın
18
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-2184-7361
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dil Çalışmaları (Diğer)
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer)
Türkçe Eğitimi
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “TÜRKÇE DERSİ” VE “TÜRKÇE ÖĞRETMENİ” KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
, Ahmet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2352
0
ATIF
3
FAVORİ
2352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Anlama Becerilerinde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
,
Kemalettin Deniz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.448811
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3402
3
ATIF
1
FAVORİ
3402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Neden Bağlaçları”nın Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
,
Alpaslan Okur
,
Zehra Güden Altmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1897
0
ATIF
1
FAVORİ
1897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görme Engelli Öğretmen Adayının Dil ve Yaşam Becerilerine Dair Bir Anlatı Araştırması
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1530513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
99
0
FAVORİ
99
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yaşadığı Okuma Güçlükleri: Gözlem Odaklı Bir Çalışma
Yazarlar:
Hava Karaca
,
Betül Keray Dinçel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1413039
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
0
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ VERİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Melihan Ünlü
,
Betül Keray Dinçel
,
Hülya Ertaş Kılıç
,
Safiye Temel Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1270115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Hatalarına ve Güzel Konuşmaya İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
978
0
FAVORİ
978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA STRATEJİLERİNE YÖNELİK YAZILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
, Gül Sanlav
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: 10.7884/teke.1314293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Lisans Eğitimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hatice Vargelen
,
Betül Keray Dinçel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1082262
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe (5, 6, 7, 8) Ders Kitaplarında Dinleme Etkinlikleri
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Anlama Becerilerinde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
,
Kemalettin Deniz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.448811
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3402
1
FAVORİ
3402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Neden Bağlaçları”nın Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
,
Alpaslan Okur
,
Zehra Güden Altmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1897
1
FAVORİ
1897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “TÜRKÇE DERSİ” VE “TÜRKÇE ÖĞRETMENİ” KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORLARI
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
, Ahmet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2352
3
FAVORİ
2352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Turkuaz Uluslararası Türk Dünyası Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Türkçe Öğretmenlerinin Lisans Eğitimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hatice Vargelen
,
Betül Keray Dinçel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1082262
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
1
ATIF
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Anlama Becerilerinde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
,
Kemalettin Deniz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.448811
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3402
3
ATIF
1
FAVORİ
3402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat