Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Hüsnü Bahar
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
176
14
Yayın
10
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
176
TR Dizin Atıf
0000-0003-0061-3344
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Eğitim Sosyolojisi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Ahıska, Göç ve Eğitim
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Oğuzhan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2595
0
ATIF
1
FAVORİ
2595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating the Views of Lecturers upon Virtual and Real Laboratory Implementations
Yazarlar:
Recep Öz
,
Murat Kayalar
,
Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1069190
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
1
ATIF
1
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE KAZAKİSTAN’DAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜREL VE BEŞERİ SERMAYE ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELENME
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Nursulu Abdramanova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1093442
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
1
ATIF
1
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi-Erzincan Örneği
Yazarlar:
Serdal Halis Öcal
,
Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1452959
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
92
0
ATIF
1
FAVORİ
92
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi-Erzincan Örneği
Yazarlar:
Serdal Halis Öcal
,
Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1452959
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
92
1
FAVORİ
92
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Eğitime Yönelik Öz-yeterlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi (ÇEYÖAÖ)
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Ayhan Koç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1141929
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
466
0
FAVORİ
466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kazakistan'daki Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı ve Yaşam Doyum Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
, Nursulu Abdramanova
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.961029
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE KAZAKİSTAN’DAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜREL VE BEŞERİ SERMAYE ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELENME
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Nursulu Abdramanova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1093442
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
1
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders Çalışma Yaklaşımının Akademik Başarıyı Yordama Gücü: Fethiye Ali Sıtkı Mefharet Koçman Meslek Yüksekokulu Örneği
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Ali Sülün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
306
0
FAVORİ
306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating the Views of Lecturers upon Virtual and Real Laboratory Implementations
Yazarlar:
Recep Öz
,
Murat Kayalar
,
Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1069190
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
1
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stiline Göre Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Muzaffer Okur
,
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Ali Sülün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
0
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarında Özyeterlik Algılarının Yordayıcısı Olarak Beş Faktör Kişilik Özellikleri
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Mücahit Kağan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.406102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının Akademik Başarıyı Yordama Gücü
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.446929
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ahıska, Göç ve Eğitim
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Oğuzhan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2595
1
FAVORİ
2595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinde Problemli İnternet Kullanımının Yalnızlık ve Psikolojik İyi Oluş ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
, Dursun Meral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.58322
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4072
0
FAVORİ
4072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Mesleki Etik Algısı: Samsun Örneği
Yazarlar: Erdal Yılmaz, Suat Yıldırım,
Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muhasebe ve Finansman Dergisi
DOI: 10.25095/mufad.396513
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2464
0
FAVORİ
2464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BASKIN ÖĞRENME STİLLERİNİN TESPİTİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Hüseyin Bahar
,
Adem Başıbüyük
,
Ali Sülün
,
Mustafa Kışoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INVESTIGATION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LEARNING STYLES AS TO BRANCHES AND GENDER FROM FACULTY OF EDUCATION STUDENTS
Yazarlar:
Hüsnü Hüseyin Bahar
, Yener Özen, Fikret Gülaçtı
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001138
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muhasebe ve Finansman Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Studies
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Türkiye ve Kazakistan'daki Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı ve Yaşam Doyum Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
, Nursulu Abdramanova
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.961029
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
499
1
ATIF
0
FAVORİ
499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE KAZAKİSTAN’DAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜREL VE BEŞERİ SERMAYE ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELENME
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Nursulu Abdramanova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1093442
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
1
ATIF
1
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating the Views of Lecturers upon Virtual and Real Laboratory Implementations
Yazarlar:
Recep Öz
,
Murat Kayalar
,
Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1069190
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
533
1
ATIF
1
FAVORİ
533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stiline Göre Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Muzaffer Okur
,
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Ali Sülün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2972
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
1
ATIF
0
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarında Özyeterlik Algılarının Yordayıcısı Olarak Beş Faktör Kişilik Özellikleri
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Mücahit Kağan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.406102
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
3
ATIF
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının Akademik Başarıyı Yordama Gücü
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
,
Muzaffer Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.446929
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
3
ATIF
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinde Problemli İnternet Kullanımının Yalnızlık ve Psikolojik İyi Oluş ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Hüsnü Bahar
, Dursun Meral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.58322
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4072
8
ATIF
0
FAVORİ
4072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Mesleki Etik Algısı: Samsun Örneği
Yazarlar: Erdal Yılmaz, Suat Yıldırım,
Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muhasebe ve Finansman Dergisi
DOI: 10.25095/mufad.396513
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2464
8
ATIF
0
FAVORİ
2464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INVESTIGATION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LEARNING STYLES AS TO BRANCHES AND GENDER FROM FACULTY OF EDUCATION STUDENTS
Yazarlar:
Hüsnü Hüseyin Bahar
, Yener Özen, Fikret Gülaçtı
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001138
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
3
ATIF
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat