Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Hatun Diken
Doç. Dr.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
43
13
Yayın
28
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ, DEDE KORKUT EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Madde ve Isı Ünitesinin Bilimsel Öykülerle Desteklenen Eğitsel Oyunlarla Öğretimine Yönelik Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1655799
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
67
0
FAVORİ
67
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Song-and-Music-Supported Teaching of “Mitosis and Meiosis” on Different Variables and Students' Opinions
Yazarlar:
Elif Yürek
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1684604
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47
0
FAVORİ
47
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin “DNA ve Genetik Kod” Ünitesini (DNA ve Mutasyon-Modifikasyon Konusu) Okuma Süreçlerindeki Bilişsel-Üstbilişsel Stratejileri Kullanma Sıklıkları
Yazarlar:
Gülşah Aydemir
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.1672060
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
82
0
FAVORİ
82
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin “Basit Makineler” Ünitesini Okuyup Anlamalarında En Fazla ve En Az Etkili Olan Stratejilerin Tespiti ve Örneklerle Gösterimi
Yazarlar:
Gamze Kar
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1629820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
82
0
FAVORİ
82
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
İşınsu Tutar
,
Yavuz Demir
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.613276
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyda Gul
,
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
, Nejla Yürük
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.512341
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1786
0
FAVORİ
1786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri İle Fen Başarıları (Genetik Konusunda) Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
,
Mustafa Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2756
0
FAVORİ
2756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MEVCUT SINAV SİSTEMİNE (TEOG) YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tülin Hündür
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Caucasian Journal of Science
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
0
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.376591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2620
0
FAVORİ
2620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.386531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
0
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2413
0
FAVORİ
2413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Yılmaz,
Ertunç Gündüz
,
Emine Hatun Diken
,
Osman Çimen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.330600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8002
0
FAVORİ
8002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Caucasian Journal of Science
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Online Fen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Anadolu Öğretmen Dergisi
Caucasian Journal of Science
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
İşınsu Tutar
,
Yavuz Demir
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.613276
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
1
ATIF
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alanındaki Çoktan Seçmeli Soruların Çözümü Öncesi, Esnası, Sonrasında Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
, Nejla Yürük
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.512341
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1786
2
ATIF
0
FAVORİ
1786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenleri İle 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavındaki Kaygılarına Yönelik Görüşleri (Kars İli Örneği)
Yazarlar:
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.376591
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2620
4
ATIF
0
FAVORİ
2620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.386531
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
12
ATIF
0
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2413
6
ATIF
0
FAVORİ
2413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Yılmaz,
Ertunç Gündüz
,
Emine Hatun Diken
,
Osman Çimen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.330600
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8002
18
ATIF
0
FAVORİ
8002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat