Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Özay Köse
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
44
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
23
44
Yayın
7
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0001-9085-7478
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE STEM UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN STEM’E YÖNELİK ALGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Elif Berrak Gündüz Bahadır
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.826909
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2444
2
ATIF
2
FAVORİ
2444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE BİYOLOJİ EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Meryem Konu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.466593
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
2
ATIF
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler ve Fen Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fadime Güloğlu
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
0
ATIF
1
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Hijyen Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1586
0
ATIF
1
FAVORİ
1586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimlerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına ve STEM Mesleklerine Olan İlgilerine Etkisi
Yazarlar:
Elif Berrak Gündüz Bahadır
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
ATIF
1
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin hijyen tutumları
Yazarlar:
Meryem Konu Kadirhanoğulları
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1187971
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Kurumlarında Yürütülen Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1192259
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YKS 2022 Biyoloji Öğretmenliği Programına Yerleşen Öğrencilerin Üniversite Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Karar Ağacı ile Sınıflandırılması
Yazarlar:
Meryem Konu Kadirhanoğulları
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1268492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Biyofili Düzeyleri
Yazarlar:
Meryem Konu Kadirhanoğulları
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1121648
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Meral Ağyürek,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Biyofili Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Abdurrahman Sefalı
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.670236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
0
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE ETKİLEŞİMLİ TAHTALARIN KULLANIMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Bülent Keskin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.979148
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2216
0
FAVORİ
2216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Social Sciences High School and Science High School Students' Multiple Intelligence Levels and Learning Styles
Yazarlar:
Bülent Keskin
,
Esra Özay Köse
,
Fadime Güloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.877570
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HÜCRE VE ORGANELLERİ KONUSUNDAKİ TEMEL KAVRAMLARA YÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.734585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4040
0
FAVORİ
4040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE STEM UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN STEM’E YÖNELİK ALGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Elif Berrak Gündüz Bahadır
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.826909
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2444
2
FAVORİ
2444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimlerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılıklarına ve STEM Mesleklerine Olan İlgilerine Etkisi
Yazarlar:
Elif Berrak Gündüz Bahadır
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
1
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji öğretmen adaylarının evrim ve yaradılışçılık ile ilgili düşünceleri ve evrim öğretimi ile ilgili mesleki kaygıları
Yazarlar:
Bülent Keskin
,
Esra Özay Köse
,
Ercan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.820022
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
0
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Sindirim Sistemi Konusunda Kullanılması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Taha Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
0
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Hijyen Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1586
1
FAVORİ
1586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Sorumluluk Değerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.634150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dolaşım Sistemi Öğretiminde Hikâye Destekli Etkinliklerin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı, Tutum ve Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Taha Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2972
0
FAVORİ
2972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler ve Fen Lisesi Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Alanlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Fadime Güloğlu,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.570417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyda Gul
,
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 9. ve10. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Değerler
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.635316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
0
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MİKROSKOP KULLANIM BİLGİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1902
0
FAVORİ
1902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler ve Fen Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fadime Güloğlu
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
1
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Botanik bahçelerine yönelik görüş belirleme ölçeği: Güvenirlik ve geçerlik çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ormancılık Araştırma Dergisi
DOI: 10.17568/ogmoad.518630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
0
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Botanik Bahçeleri İle İlgili Tutumları
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1259
0
FAVORİ
1259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE BİYOLOJİ EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Meryem Konu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.466593
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretim Programında Biyoloji Konularına Temel Oluşturan Fizik ve Kimya Konularının Ardışıklığının İncelenmesi
Yazarlar:
Bülent Keskin
,
Esra Özay-köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.433217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1185
0
FAVORİ
1185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Bağımlılığı Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.327521
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4844
0
FAVORİ
4844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Protein Sentezine Yönelik Algıları: Öğrenme Güçlüğüne Karşı Önerilen Çözümler
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.307083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2236
0
FAVORİ
2236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisi Hakkındaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar: Bülent Keskin,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2245
0
FAVORİ
2245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Branş Öğretmenlerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
0
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Hakkındaki Bilgi Düzeyleri
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
, Bülent Keskin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4283
0
FAVORİ
4283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı İle İlgili Farkındalık ve Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
, Şeyda Gül, Bülent Keskin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bağımlılık Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5500
0
FAVORİ
5500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Türkçe ve Yabancı Biyoloji Terimlerini Kullanım Tercihleri/Candidates of Biology Teacher’ Preferences for Usage of Turkish and Foreign Biology Terms
Yazarlar:
Doç. Dr. Esra Özay Köse
,
Yrd. Doç. Dr.Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4839
0
FAVORİ
4839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Modeller İle İlgili Anlayışları
Yazarlar:
Esra Ozay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
0
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİSİPLİNLERARASI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI VE BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2016 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2946
0
FAVORİ
2946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Bilgilerini Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3579
0
FAVORİ
3579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching and Learning on the World Wide Web: Biological Evolution/Webden Öğrenme ve Öğretim: Biyolojik Evrim Konusu
Yazarlar: Dr.Bülent Keskin,
Assoc.Prof.Dr.Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.96950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2220
0
FAVORİ
2220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay-köse
,
Sibel Sadi Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
0
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının İnterneti Eğitim Öğretim Amaçlı Kullanma Durumları
Yazarlar: Bülent Keskin,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
0
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorumluluğuna Bağlı Tüketim Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Şeyda Gül,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Understanding Adaptation and Natural Selection: Common Misconceptions
Yazarlar:
Esra Özay Köse
, Bülent Keskin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.53146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2910
0
FAVORİ
2910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hücre ve Organellerin Öğretiminde Kavram Haritalarının Kullanılması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4174
0
FAVORİ
4174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Taşıma ve Dolaşım Ünitesinin Öğretiminde Argümentasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Etkisi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
671
0
FAVORİ
671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İle Öğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum
Yazarlar:
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3940
0
FAVORİ
3940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bağımlılık Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ormancılık Araştırma Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin hijyen tutumları
Yazarlar:
Meryem Konu Kadirhanoğulları
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1187971
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
1
ATIF
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Kurumlarında Yürütülen Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1192259
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
1
ATIF
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE ETKİLEŞİMLİ TAHTALARIN KULLANIMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Bülent Keskin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.979148
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2216
1
ATIF
0
FAVORİ
2216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE STEM UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN STEM’E YÖNELİK ALGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Elif Berrak Gündüz Bahadır
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.826909
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2444
2
ATIF
2
FAVORİ
2444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Sorumluluk Değerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.634150
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
4
ATIF
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimler ve Fen Lisesi Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Alanlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Fadime Güloğlu,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.570417
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
2
ATIF
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 9. ve10. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Değerler
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.635316
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
6
ATIF
0
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Botanik bahçelerine yönelik görüş belirleme ölçeği: Güvenirlik ve geçerlik çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ormancılık Araştırma Dergisi
DOI: 10.17568/ogmoad.518630
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
1
ATIF
0
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE BİYOLOJİ EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Meryem Konu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.466593
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
2
ATIF
1
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretim Programında Biyoloji Konularına Temel Oluşturan Fizik ve Kimya Konularının Ardışıklığının İncelenmesi
Yazarlar:
Bülent Keskin
,
Esra Özay-köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.433217
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1185
3
ATIF
0
FAVORİ
1185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Bağımlılığı Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.327521
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4844
3
ATIF
0
FAVORİ
4844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Protein Sentezine Yönelik Algıları: Öğrenme Güçlüğüne Karşı Önerilen Çözümler
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.307083
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
2
ATIF
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2236
6
ATIF
0
FAVORİ
2236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisi Hakkındaki Kavram Yanılgıları
Yazarlar: Bülent Keskin,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373344
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2245
4
ATIF
0
FAVORİ
2245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Understanding Adaptation and Natural Selection: Common Misconceptions
Yazarlar:
Esra Özay Köse
, Bülent Keskin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.53146
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2910
2
ATIF
0
FAVORİ
2910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat