Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Elif Meral
Doç. Dr.
DEPARTMENT OF SOCIAL STUDIES EDUCATION, ATATÜRK UNIVERSITY, KAZIM KARABEKİR FACULTY OF EDUCATION, ERZURUM, TÜRKİYE.
Yayın
15
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
21
15
Yayın
15
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
57197708209
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
DEPARTMENT OF SOCIAL STUDIES EDUCATION, ATATÜRK UNIVERSITY, KAZIM KARABEKİR FACULTY OF EDUCATION, ERZURUM, TÜRKİYE.
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Bir Öğretim Süreci: Dijital Öyküler ile Öğreniyorum
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1090743
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
1
ATIF
4
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmen Adaylarının (Pedagojik Formasyon) Öğretmen Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Mete Alım
,
İbrahim Fevzi Şahin
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
0
ATIF
1
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Teknoloji Temelli Lisansüstü Tez Çalışmalarının Sistematik Analizi
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1267102
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
1
ATIF
1
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Teknoloji Temelli Lisansüstü Tez Çalışmalarının Sistematik Analizi
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1267102
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
1
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Bir Öğretim Süreci: Dijital Öyküler ile Öğreniyorum
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1090743
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
4
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Öğretimindeki Rolü: Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanı
Yazarlar:
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri için Kültürel Mirasa Duyarlılık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Türkan Karakuş Yılmaz
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Öğretimi Sürecine Öğrenme Amaçlı Yazmayı Eklemlemek: Bir Müdahaleli Karma Desen Araştırması
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1106345
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Material Preparation Training on Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Confidence of Pre-service Social Studies Teachers
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Bayram Gökbulut
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1061527
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Argumentative Writing in Teaching Controversial Issues: A Mixed Methods Research
Yazarlar:
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1033411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Effect of Writing-to-Learn Activities Regarding Students’ Academic Achievement and Self-Regulation Skills in Writing
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.18.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1319
0
FAVORİ
1319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Sosyal Bilgiler Okuryazarlığı” Kavramına Yüklenen Anlamların Zihin Haritalarına Yansımaları
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.975421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
0
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Search for a Method to Improve Critical Thinking Skills in Social Studies Teaching: Writing-to-Learn
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
,
Ufuk Şimşek
,
İbrahim Fevzi Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.719222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
0
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing Argumentation-Based Science Learning Approach in Social Studies: Academic Achievement and Students’ Views
Yazarlar:
Yavuz Akbaş
,
İbrahim Fevzi Şahin
,
Elif Meral / Research Article
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.529139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1329
0
FAVORİ
1329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmacıların Bilimsel Araştırma ve Eğitim Araştırması Algıları
Yazarlar:
Kübra Okumuş Dağdeler
,
Elif Meral
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.351470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3515
0
FAVORİ
3515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmen Adaylarının (Pedagojik Formasyon) Öğretmen Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Mete Alım
,
İbrahim Fevzi Şahin
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
1
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme ile Medya Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki-Correlation between Critical Thinking and Media Literacy of Social Sciences Pre-service Teachers
Yazarlar: Ahmet Nalçacı,
Elif Meral
,
İbrahim Fevzi Şahin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.99051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2546
0
FAVORİ
2546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin 6.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Elif Meral
,
Ufuk Şimşek
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2178
0
FAVORİ
2178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Review of International Geographical Education Online
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Doğu Coğrafya Dergisi
Alan Editörü
Educational Academic Research
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Teknoloji Temelli Lisansüstü Tez Çalışmalarının Sistematik Analizi
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1267102
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
1
ATIF
1
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Bir Öğretim Süreci: Dijital Öyküler ile Öğreniyorum
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1090743
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
1
ATIF
4
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Öğretimi Sürecine Öğrenme Amaçlı Yazmayı Eklemlemek: Bir Müdahaleli Karma Desen Araştırması
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1106345
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
1
ATIF
0
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Material Preparation Training on Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Confidence of Pre-service Social Studies Teachers
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Bayram Gökbulut
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1061527
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
5
ATIF
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Argumentative Writing in Teaching Controversial Issues: A Mixed Methods Research
Yazarlar:
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1033411
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
1
ATIF
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Effect of Writing-to-Learn Activities Regarding Students’ Academic Achievement and Self-Regulation Skills in Writing
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.18.9.1
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1319
3
ATIF
0
FAVORİ
1319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Sosyal Bilgiler Okuryazarlığı” Kavramına Yüklenen Anlamların Zihin Haritalarına Yansımaları
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.975421
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
3
ATIF
0
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme ile Medya Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki-Correlation between Critical Thinking and Media Literacy of Social Sciences Pre-service Teachers
Yazarlar: Ahmet Nalçacı,
Elif Meral
,
İbrahim Fevzi Şahin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/dcd.99051
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2546
6
ATIF
0
FAVORİ
2546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat