Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Zeynep Başcı Namlı
Zeynep Başcı Namlı
Doç. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
12
10
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Bir Öğretim Süreci: Dijital Öyküler ile Öğreniyorum
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1090743
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
1
ATIF
4
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretimi Dersinde Dijital Öyküleme: Süreç ve Ürün Değerlendirme
Yazarlar:
Ebru Ocakcı
,
Zeynep Başcı Namlı
,
Osman Samancı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
162
0
FAVORİ
162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Bir Öğretim Süreci: Dijital Öyküler ile Öğreniyorum
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1090743
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
4
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri için Kültürel Mirasa Duyarlılık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Türkan Karakuş Yılmaz
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Öğretimi Sürecine Öğrenme Amaçlı Yazmayı Eklemlemek: Bir Müdahaleli Karma Desen Araştırması
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1106345
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Material Preparation Training on Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Confidence of Pre-service Social Studies Teachers
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Bayram Gökbulut
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1061527
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Argumentative Writing in Teaching Controversial Issues: A Mixed Methods Research
Yazarlar:
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1033411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Effect of Writing-to-Learn Activities Regarding Students’ Academic Achievement and Self-Regulation Skills in Writing
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.18.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygu ve Düşüncelere Saygı Değerinin Etkinlik Temelli Öğretiminin Saygı Eğilimine Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Altunsoy
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.959194
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2864
0
FAVORİ
2864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Sosyal Bilgiler Okuryazarlığı” Kavramına Yüklenen Anlamların Zihin Haritalarına Yansımaları
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.975421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
0
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Drama Dersine İişkin Tutumları ve Görüşleri: Atatürk Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Zeynep Başçı
,
Kerim Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Bir Öğretim Süreci: Dijital Öyküler ile Öğreniyorum
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1090743
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2135
1
ATIF
4
FAVORİ
2135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Öğretimi Sürecine Öğrenme Amaçlı Yazmayı Eklemlemek: Bir Müdahaleli Karma Desen Araştırması
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1106345
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
1
ATIF
0
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Material Preparation Training on Technological Pedagogical Content Knowledge Self-Confidence of Pre-service Social Studies Teachers
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Bayram Gökbulut
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1061527
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
5
ATIF
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Argumentative Writing in Teaching Controversial Issues: A Mixed Methods Research
Yazarlar:
Elif Meral
,
Fatih Kayaalp
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1033411
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
1
ATIF
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Effect of Writing-to-Learn Activities Regarding Students’ Academic Achievement and Self-Regulation Skills in Writing
Yazarlar:
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
,
Zeynep Başcı Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.18.9.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
1
ATIF
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Sosyal Bilgiler Okuryazarlığı” Kavramına Yüklenen Anlamların Zihin Haritalarına Yansımaları
Yazarlar:
Zeynep Başcı Namlı
,
Fatih Kayaalp
,
Elif Meral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.975421
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
3
ATIF
0
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat