Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Faik Özgür Karataş
Prof. Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
52
10
Yayın
7
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
52
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
YaYiM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimleri Üzerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Şenem Alkan
,
Faik Özgür Karataş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1092629
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
0
ATIF
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Improving 7th Grade Students’ Understanding of Force and Motion through History of Science Stories: A Glimpse at an Ongoing Effort
Yazarlar:
Feray Kahraman Erdoğan
,
Faik Özgür Karataş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.36.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
0
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YaYiM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimleri Üzerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Şenem Alkan
,
Faik Özgür Karataş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1092629
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Group Mentoring on Teachers’ Classroom Activities: An Instrumental Case Study
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Faik Karataş
,
Suat Ünal
,
Ayşegül Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.120.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Havacılığa ve Havacılık-Fen Bilimleri İlişkisine Dair Metaforik Algıları
Yazarlar:
Türkan Aybike Akarca
,
Elif Omca Çobanoğlu
,
Faik Özgür Karataş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
670
0
FAVORİ
670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenmenin Eğlenceli Yolu: Bilim ve Teknoloji Şenliğinin Etkinliği
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
Canan Cengiz
,
Zeynep Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
0
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Sürecinde Endişenin Azaltılması için Mikro-Öğretimin Yeniden Düzenlenmesi: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
Canan Cengiz
,
Şule Merve Uludüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.570466
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
İbrahim Delen
, Canan Cengiz, Nilgün İkto, Samet Birinci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1171
0
FAVORİ
1171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Kimya Laboratuvarı Dersinde Öğrenci Gelişim Dosyalarının Kullanımının Başarı Üzerindeki Etkililiğinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Canan Cengiz
,
Faik Özgür Karataş
,
Ayşegül Aslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
0
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Senaryoların 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimya Dersine Olan Tutumlarına, Laboratuvar Kaygılarına ve Problem Çözme Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
Pelin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3352
0
FAVORİ
3352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Kimya Öğretmenlerinden Bir Yansıtma: Güncellenen Kimya Öğretim Programı ile İlgili Görüşler
Yazarlar: Sevil Akaygün,
Rıdvan Elmas
,
Hüseyin Kara
,
Faik Özgür Karataş
, Gözde Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.36724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3174
0
FAVORİ
3174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Caucasian Journal of Science
Alan Editörü
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Caucasian Journal of Science
Hakemlik
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Improving 7th Grade Students’ Understanding of Force and Motion through History of Science Stories: A Glimpse at an Ongoing Effort
Yazarlar:
Feray Kahraman Erdoğan
,
Faik Özgür Karataş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.36.10.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
1
ATIF
0
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Sürecinde Endişenin Azaltılması için Mikro-Öğretimin Yeniden Düzenlenmesi: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Faik Özgür Karataş
,
Canan Cengiz
,
Şule Merve Uludüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.570466
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
2
ATIF
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Kimya Öğretmenlerinden Bir Yansıtma: Güncellenen Kimya Öğretim Programı ile İlgili Görüşler
Yazarlar: Sevil Akaygün,
Rıdvan Elmas
,
Hüseyin Kara
,
Faik Özgür Karataş
, Gözde Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.36724
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3174
8
ATIF
0
FAVORİ
3174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat