Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Suat Ünal
Prof. Dr.
Trabzon Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
20
11
Yayın
6
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0002-0495-8385
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Trabzon Üniversitesi
Popüler Yayınları
Değerler Açısından Ders Kitaplarının İncelenmesi: Ortaokul 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitapları Örneği
Yazarlar:
Suat Ünal
,
Ali İhsan Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1281697
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
0
ATIF
1
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Suat Ünal
,
Ali İhsan Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1420782
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
ATIF
1
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Suat Ünal
,
Ali İhsan Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1420782
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
1
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerler Açısından Ders Kitaplarının İncelenmesi: Ortaokul 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitapları Örneği
Yazarlar:
Suat Ünal
,
Ali İhsan Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1281697
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
1
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Group Mentoring on Teachers’ Classroom Activities: An Instrumental Case Study
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Faik Karataş
,
Suat Ünal
,
Ayşegül Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.120.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Modellerin Doğası Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Suat Ünal
, Hilal Yetim,
Ali İhsan Benzer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.877809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Tarihi Temelli Hikâyelerle Fen Öğretimi: Tesla ve Volta Örneği
Yazarlar:
Bahar Candaş
, Zeynep Kıryak,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.867570
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
0
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELLEME TEMELLİ ÖĞRENME: TÜRKİYE`DE 2004-2019 YILLARI ARASINDA YAYIMLANMIŞ MAKALELERİN İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Suat Ünal
,
Ali İhsan Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.845523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
0
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KESİT GÖRÜNÜŞLER KONUSUNUN BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Sevim Selma Ünal, İbrahim Kadı,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
0
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAVRAM YANILGILARI VE OLASI NEDENLERİ: KAYNAMA KAVRAMI
Yazarlar: Bayram Coştu, Alipaşa Ayas,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11720
0
FAVORİ
11720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÜNLÜK YAŞAMDAKİ OLAYLARIN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILMASI
Yazarlar: Bayram Coştu,
Suat Ünal
, Alipaşa Ayas
Yayın Bilgisi: 2007 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4682
0
FAVORİ
4682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇÖZÜNME KAVRAMIYLA İLGİLİ ÖĞRENCİ KAVRAMALARININ TESPİTİ: BİR YAŞLAR ARASI KARŞILAŞTIRMA ÇALIŞMASI
Yazarlar: Muammer Çalık, Alipaşa Ayas,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7276
0
FAVORİ
7276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Le-Chatelier prensibinin çalışma yaprakları ile öğretimi
Yazarlar: Arş. Gör. Bayram Coştu,
Arş. Gör. Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2004 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International e-Journal of Educational Studies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
International e-Journal of Educational Studies
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Bilim Tarihi Temelli Hikâyelerle Fen Öğretimi: Tesla ve Volta Örneği
Yazarlar:
Bahar Candaş
, Zeynep Kıryak,
Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.867570
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
2
ATIF
0
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat