avatar
Suat Ünal Prof. Dr. Trabzon Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 20
11 Yayın
6 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Trabzon Üniversitesi

Yayınlar

Ortaokul 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1420782
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 291

0

291

0

378

0

455

Öğretmen Adaylarının Modellerin Doğası Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar: Suat Ünal , Hilal Yetim, Ali İhsan Benzer
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.877809
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 295

0

295

Bilim Tarihi Temelli Hikâyelerle Fen Öğretimi: Tesla ve Volta Örneği
Yazarlar: Bahar Candaş , Zeynep Kıryak, Suat Ünal
DOI: 10.33711/yyuefd.867570
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1625

0

1625

0

1077

KESİT GÖRÜNÜŞLER KONUSUNUN BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Sevim Selma Ünal, İbrahim Kadı, Suat Ünal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 556

0

556

KAVRAM YANILGILARI VE OLASI NEDENLERİ: KAYNAMA KAVRAMI
Yazarlar: Bayram Coştu, Alipaşa Ayas, Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2007 , Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11505

0

11505

GÜNLÜK YAŞAMDAKİ OLAYLARIN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILMASI
Yazarlar: Bayram Coştu, Suat Ünal , Alipaşa Ayas
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4541

0

4541

ÇÖZÜNME KAVRAMIYLA İLGİLİ ÖĞRENCİ KAVRAMALARININ TESPİTİ: BİR YAŞLAR ARASI KARŞILAŞTIRMA ÇALIŞMASI
Yazarlar: Muammer Çalık, Alipaşa Ayas, Suat Ünal
Yayın Bilgisi: 2006 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7138

0

7138

Le-Chatelier prensibinin çalışma yaprakları ile öğretimi
Yazarlar: Arş. Gör. Bayram Coştu, Arş. Gör. Suat Ünal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 0

0

0

Yayınlar

Bilim Tarihi Temelli Hikâyelerle Fen Öğretimi: Tesla ve Volta Örneği
Yazarlar: Bahar Candaş , Zeynep Kıryak, Suat Ünal
DOI: 10.33711/yyuefd.867570
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1625

2

0

1625

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.