Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşegül Sağlam Arslan
Prof. Dr.
Trabzon University
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
2
6
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Trabzon University
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Ayşegül Aslan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1000182
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
1
ATIF
1
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Role Dynamics and Activities of Physics Teachers as Mentees in a Mentoring Program
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Alpaslan Şahinoğlu
,
Meral Beşken Ergişi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM’E YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Hava İpek Akbulut
,
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Işık Saliha Karal Eyüboğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1622078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Sorgulamaya Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İşlemsel ve Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Yazarlar:
Işık Saliha Karal Eyüboğlu
,
Ayşegül Sağlam Arslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.33418/education.1458760
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
393
0
FAVORİ
393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Group Mentoring on Teachers’ Classroom Activities: An Instrumental Case Study
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Faik Karataş
,
Suat Ünal
,
Ayşegül Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.120.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Ayşegül Aslan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1000182
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
1
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Fizik Öğretmeni ile Yürütülen Grup Mentorluk Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Alpaslan Şahinoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Educational Academic Research
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
The Effects of Group Mentoring on Teachers’ Classroom Activities: An Instrumental Case Study
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Faik Karataş
,
Suat Ünal
,
Ayşegül Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.120.9.5
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
1
ATIF
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Ayşegül Aslan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1000182
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
1
ATIF
1
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat