Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selahattin Arslan
Prof. Dr.
Trabzon Üniversitesi. Fatih Eğitim Fakültesi.
Yayın
14
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
19
14
Yayın
8
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0001-8557-2507
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Trabzon Üniversitesi. Fatih Eğitim Fakültesi.
Popüler Yayınları
Kitap Okumanın Öğrencilerin Matematik Başarısı ve Problem Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Safa Karakılıç
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.497143
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12056
0
ATIF
4
FAVORİ
12056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşamdaki Matematiğe Yönelik 3B Sanal Öğrenme Ortamının (MATHLIFE) Uygulanması: Deneyimler ve Zorluklar
Yazarlar:
Selahattin Arslan
,
Mesut Bütün
,
Tuba Gökçek
, Gönül Güneş,
Orhan Çakıroğlu
,
Bahar Baran
,
Serkan Coştu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.301642
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2248
0
ATIF
1
FAVORİ
2248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Ayşegül Aslan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1000182
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
1
ATIF
1
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ORANTISAL AKIL YÜRÜTME KONULU LİSANSÜSTÜ TEZLERİN SİSTEMATİK LİTERATÜR TARAMASI
Yazarlar:
Ahmet Çelik
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1500396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Anlık Mesajlaşma Ortamında Matematik Öğrenme Deneyimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Çelik
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1199699
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiksel Anlayışlarının Ck¢ Teorisine Göre Modellenmesi: Bilgi Transferi Anlayışı / Modelling of Student Teachers’ Mathematical Conceptions According to Ck¢ Theory: The “Knowledge Transfer” Conception
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1168980
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
0
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Bir Model Olarak Çok Yönlü Gelişimsel Matematik Öğretimi ve Modelin Bireyin Gelişimine Katkısının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Yıldırım
,
Kübra Çakır
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Siirt Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Çocuk Oyunlarının Matematik Öğretiminde Kullanılmasına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Baran Kaya
,
Selahattin Arslan
,
Mihriban Hacısalihoğlu Karadeniz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.948082
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3586
0
FAVORİ
3586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Gerçekçi Matematik Eğitimi Araştırmalarının Eğilimleri: İçerik Analizi
Yazarlar:
Leyla Aydurmuş
,
Aydan Kurtuluş Kayan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1163143
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
0
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Ayşegül Aslan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1000182
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
1
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Bir İşbirlikli Öğrenme Tekniği ‘Etkin Yardımlaşma’ ile Öğretim Yapılan 5. Sınıf Matematik Dersinden Yansımalar
Yazarlar: Kübra Çakır,
İsmail Yıldırım
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.632954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
0
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitap Okumanın Öğrencilerin Matematik Başarısı ve Problem Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Safa Karakılıç
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.497143
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12056
4
FAVORİ
12056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DIŞ UZMANLARIN KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN DERS İMECESİNDE KATILIMCILARIN MATERYAL KULLANIMI İLE İLGİLİ PAYLAŞIMLARI
Yazarlar:
Oben Kanbolat
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflections on the Use of Technology in Classroom: The case of FATİH Project
Yazarlar: Olcay Esen,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2922
0
FAVORİ
2922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşamdaki Matematiğe Yönelik 3B Sanal Öğrenme Ortamının (MATHLIFE) Uygulanması: Deneyimler ve Zorluklar
Yazarlar:
Selahattin Arslan
,
Mesut Bütün
,
Tuba Gökçek
, Gönül Güneş,
Orhan Çakıroğlu
,
Bahar Baran
,
Serkan Coştu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.301642
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2248
1
FAVORİ
2248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Ders Kitaplarını Okuma Düzeyleri: Öğretim Programının Hedefleri Doğrultusunda Bir İnceleme
Yazarlar:
Ferhan Bingölbali
, Ayşe Elçin Gören,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.82924
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3328
0
FAVORİ
3328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Social Norms In Mathlife 3d Virtual Learning Environment
Yazarlar:
Selahattin Arslan
, Neslihan Sönmez
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
0
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Siirt Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editör , Alan Editörü
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Geleneksel Çocuk Oyunlarının Matematik Öğretiminde Kullanılmasına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Tuğba Baran Kaya
,
Selahattin Arslan
,
Mihriban Hacısalihoğlu Karadeniz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.948082
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3586
2
ATIF
0
FAVORİ
3586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Gerçekçi Matematik Eğitimi Araştırmalarının Eğilimleri: İçerik Analizi
Yazarlar:
Leyla Aydurmuş
,
Aydan Kurtuluş Kayan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1163143
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
2
ATIF
0
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Değerlendirme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Sağlam Arslan
,
Ayşegül Aslan
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1000182
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
1
ATIF
1
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI