Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selcen Çalık Uzun
Dr. Öğr. Üyesi
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
42
8
Yayın
14
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
0000-0002-2178-6642
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9110
24
ATIF
1
FAVORİ
9110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Collaborative Testing as an Alternative Assessment Technique in Algebra Education
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Sedef Çelik Demirci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1240193
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
410
2
ATIF
1
FAVORİ
410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Tanısı Konulmuş İlkokul Öğrencilerinin Asal Sayı Kavramını İnşası: Adidaktik Bir Ortam Örneği
Yazarlar:
Emrah Muştuoğlu
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1323846
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
376
0
FAVORİ
376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Collaborative Testing as an Alternative Assessment Technique in Algebra Education
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Sedef Çelik Demirci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1240193
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
410
1
FAVORİ
410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiksel Anlayışlarının Ck¢ Teorisine Göre Modellenmesi: Bilgi Transferi Anlayışı / Modelling of Student Teachers’ Mathematical Conceptions According to Ck¢ Theory: The “Knowledge Transfer” Conception
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Selahattin Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1168980
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
0
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9110
1
FAVORİ
9110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grupla Sınav Uygulamasından Yansımalar: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
, Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmeni adaylarının görsel matematik okuryazarlıklarının incelenmesi: Nitel bir araştırma
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3215
0
FAVORİ
3215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri: Artvin İli Örneği
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.19504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Bakışlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Adnan Baki
, Hatice Yalçınkaya,
İlknur Özpınar
,
Selcen Uzun
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3926
0
FAVORİ
3926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İlköğretim Online
International e-Journal of Educational Studies
Studies in Educational Research and Development
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Studies in Educational Research and Development
Alan Editörü
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
The Universal Academic Research Journal
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Collaborative Testing as an Alternative Assessment Technique in Algebra Education
Yazarlar:
Selcen Çalık Uzun
,
Sedef Çelik Demirci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1240193
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
410
2
ATIF
1
FAVORİ
410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9110
24
ATIF
1
FAVORİ
9110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri: Artvin İli Örneği
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.19504
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
10
ATIF
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat