Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ümit Kul
Prof. Dr.
ARTVIN CORUH UNIVERSITY
Yayın
17
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
71
TR Dizin Atıf
63
17
Yayın
9
Hakemlik
71
CrossRef Atıf
63
TR Dizin Atıf
0000-0002-3651-4519
55446735500
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
ARTVIN CORUH UNIVERSITY
Popüler Yayınları
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
17
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5169
17
ATIF
2
FAVORİ
5169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
12
ATIF
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
31
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9597
31
ATIF
1
FAVORİ
9597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examination of Problems in Middle School Mathematics Textbooks in Relation to the PISA Mathematical Literacy Framework
Yazarlar:
Sedef Çelik Demirci
,
Ümit Kul
,
Samet Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Questions in Middle School Mathematics Textbooks in Terms of Problem Solving Strategies
Yazarlar:
Samet Korkmaz
,
Sedef Çelik Demirci
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1574325
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
773
0
FAVORİ
773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-yeterlik İnanışların bir Yordayıcısı olarak BİT Entegrasyonu Yeterlikleri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.817463
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
918
0
FAVORİ
918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmenlerinin yüz yüze ve uzaktan eğitimde matematik ders kitabı kullanma sıklığının karşılaştırılması
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada Matematik ders kitaplarında yer alan problem kurma etkinliklerinin incelenmesi: Bir karşılaştırma araştırması
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2877
0
FAVORİ
2877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Oyun Tabanlı Bir Uygulamanın İlkokul Öğrencilerinin Kesirleri Öğrenmede Öz-yeterlik ve Başarılarına Olan Etkisi
Yazarlar:
Metin Beşaltı
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
DOI: 10.17066/tpdrd.1051383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1761
0
FAVORİ
1761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Instructional Technology and Material Design Course on Pre-service Teachers
Yazarlar: Selcen Calik-uzun,
Umit Kul
, Sedef Celik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.5.3.451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Bilgi ve İletişim Teknolojileri Entegrasyonu Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.442836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1229
0
FAVORİ
1229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9597
1
FAVORİ
9597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Influences of Technology Integrated Professional Development Course on Mathematics Teachers
Yazarlar:
Umit Kul
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.2.233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
789
0
FAVORİ
789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5169
2
FAVORİ
5169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve sınıf öğretmeni adaylarının matematiğe yönelik inanışlarının incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2253
0
FAVORİ
2253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Yaptıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma
Yazarlar:
Ümit Kul
, Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.331250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2299
0
FAVORİ
2299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.35203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3699
0
FAVORİ
3699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmen adaylarının problem çözmede öz değerlendirmeleri ve problem çözmeye yönelik önerileri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
0
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of Educational Methodology
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Turkish Journal of Education
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Hakemlik
Conference Proceedings of Science and Technology
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-yeterlik İnanışların bir Yordayıcısı olarak BİT Entegrasyonu Yeterlikleri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.817463
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
918
2
ATIF
0
FAVORİ
918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmenlerinin yüz yüze ve uzaktan eğitimde matematik ders kitabı kullanma sıklığının karşılaştırılması
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896355
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
2
ATIF
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Oyun Tabanlı Bir Uygulamanın İlkokul Öğrencilerinin Kesirleri Öğrenmede Öz-yeterlik ve Başarılarına Olan Etkisi
Yazarlar:
Metin Beşaltı
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
DOI: 10.17066/tpdrd.1051383
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1761
1
ATIF
0
FAVORİ
1761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Bilgi ve İletişim Teknolojileri Entegrasyonu Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.442836
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1229
1
ATIF
0
FAVORİ
1229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
12
ATIF
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
31
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9597
31
ATIF
1
FAVORİ
9597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
17
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5169
17
ATIF
2
FAVORİ
5169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Yaptıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma
Yazarlar:
Ümit Kul
, Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.331250
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2299
1
ATIF
0
FAVORİ
2299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.35203
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3699
4
ATIF
0
FAVORİ
3699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat