Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeki Aksu
Doç. Dr.
Artvin Çoruh Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
29
5
Yayın
11
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Artvin Çoruh Üniversitesi
Popüler Yayınları
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5029
13
ATIF
2
FAVORİ
5029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1974
11
ATIF
1
FAVORİ
1974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Mathematics Teachers’ Conceptual Knowledge Related To Basic Concepts And Operations
Yazarlar:
Zeki Aksu
,
Senem Kalaç
,
Merve Özkaya
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1204295
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
411
0
ATIF
1
FAVORİ
411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Pre-service Mathematics Teachers’ Conceptual Knowledge Related To Basic Concepts And Operations
Yazarlar:
Zeki Aksu
,
Senem Kalaç
,
Merve Özkaya
,
Alper Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1204295
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
411
1
FAVORİ
411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRSEL MATEMATİK OKUR YAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGISI İLE ÜSTBİLİŞSEL OKUDUĞUNU ANLAMA FARKINDALIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Zeki Aksu
, Selcen Çalık Uzun, Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-486882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
0
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1974
1
FAVORİ
1974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5029
2
FAVORİ
5029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.35203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3453
0
FAVORİ
3453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Research on Education and Psychology
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
GÖRSEL MATEMATİK OKUR YAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGISI İLE ÜSTBİLİŞSEL OKUDUĞUNU ANLAMA FARKINDALIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Zeki Aksu
, Selcen Çalık Uzun, Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-486882
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
1
ATIF
0
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1974
11
ATIF
1
FAVORİ
1974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5029
13
ATIF
2
FAVORİ
5029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.35203
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3453
4
ATIF
0
FAVORİ
3453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat