Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Elif Omca ÇOBANOĞLU
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
0000-0002-3691-8273
Yayın
16
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
1
0000-0002-3691-8273
16
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Omca ÇOBANOĞLU
, Berna TÜRER
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2512
0
ATIF
1
FAVORİ
2512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Doğa Kampına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Elif ÇOBANOĞLU
,
Mahir YERLİKAYA
,
Aslı YERLİKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
0
ATIF
1
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK Destekli “Dili Doğada Yaşıyorum” Projesinin İngilizce Eğitimi Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Evşen AYMEN PEKER
, Süleyman ÇİFTLİ,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
0
ATIF
1
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Pinar TAĞRİKULU
,
Ayça CİRİT GÜL
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
563
0
ATIF
1
FAVORİ
563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenmeye yönelik algı düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Pınar TAĞRİKULU
,
Ayça CİRİT GÜL
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.953811
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
437
0
ATIF
1
FAVORİ
437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarını Düzenlemeye İlişkin Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayça CİRİT GÜL
,
Pınar TAĞRİKULU
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47
0
FAVORİ
47
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça CİRİT GÜL
,
Pınar TAĞRİKULU
,
İbrahim Hakan ÇOBANOĞLU
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1062923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
373
0
FAVORİ
373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üretim, Dağıtım ve Tüketim öğrenme alanına yönelik akademik başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması*
Yazarlar:
Pınar TAĞRİKULU
,
Ünsal BEKDEMİR
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
389
0
FAVORİ
389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenmeye yönelik algı düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Pınar TAĞRİKULU
,
Ayça CİRİT GÜL
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.953811
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
437
1
FAVORİ
437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Argümantasyon İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeki APAYDIN
,
Ayça CİRİT GÜL
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
0
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE METAFORLARIN KULLANIMI ÇERÇEVESİNDE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ünsal BEKDEMİR
,
Pınar TAĞRİKULU
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-838694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Pinar TAĞRİKULU
,
Ayça CİRİT GÜL
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
563
1
FAVORİ
563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Canlılar Dünyasına Yolculuk Konu Alanına Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ayça CİRİT GÜL
,
Zeki APAYDIN
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.748470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
0
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF DIŞI ÖĞRETİM İLE ÖĞRENCİLERİN ÇEVRE OKURYAZARLIKLARININ GELİŞTİRİLMESİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ 7. SINIF “İNSAN VE ÇEVRE” ÜNİTESİ
Yazarlar:
Çiğdem KARAKAYA AKÇADAĞ
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-816405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Havacılığa ve Havacılık-Fen Bilimleri İlişkisine Dair Metaforik Algıları
Yazarlar:
Türkan Aybike AKARCA
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
,
Faik Özgür KARATAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK Destekli “Dili Doğada Yaşıyorum” Projesinin İngilizce Eğitimi Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Evşen AYMEN PEKER
, Süleyman ÇİFTLİ,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
1
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Doğa Kampına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Elif ÇOBANOĞLU
,
Mahir YERLİKAYA
,
Aslı YERLİKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
780
1
FAVORİ
780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Sınıf Dışı Eğitim ve Tarihsel Kökenleri
Yazarlar: Tahsin Yazıcı,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2979
0
FAVORİ
2979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Müfredatında Yer Alan Cümlenin Öğeleri Konusunun Sınıf Dışı (Outdoor) Etkinliklerle Desteklenerek Öğretilmesi
Yazarlar:
Elif Omca Çobanoğlu
,
Ayça Cirit Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3168
0
FAVORİ
3168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Omca ÇOBANOĞLU
, Berna TÜRER
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2512
1
FAVORİ
2512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Kuram (Teori) Kavramını Algılayışları
Yazarlar:
Özgür TAŞKIN
,
Elif OMCA ÇOBANOĞLU
, Zeki APAYDIN, Hakan ÇOBANOĞLU, Bahar YILMAZ, Birgül ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
35318
0
FAVORİ
35318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça CİRİT GÜL
,
Pınar TAĞRİKULU
,
İbrahim Hakan ÇOBANOĞLU
,
Elif Omca ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1062923
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
373
1
ATIF
0
FAVORİ
373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat