Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayça Cirit Gül
Dr. Arş. Gör.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
16
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
7
16
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0003-4765-1153
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
argümantasyon
sınıf dışı eğitim
okul dışı eğitim
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye ile Çin, Finlandiya, Japonya ve Hollanda’nın Öğretmen Yetiştirme ve Seçme Sistemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Arş. Gör. Ayça CİRİT Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19728
0
ATIF
1
FAVORİ
19728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Toulmin Argümantasyon Modelinin Sınıf Dışı (outdoor) Eğitim Süreci ile Bütünleştirilmesi Örnek Etkinlikler
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
, Zeki Apaydın, Elif Omca Çobanoğlu, Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10214
0
ATIF
1
FAVORİ
10214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Pinar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
0
ATIF
1
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ: BİR UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-925298
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
0
ATIF
1
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Eğitim İçin Neler Yapıldı? Dünyadan Örnekler ve Yapılması Gerekenler Üzerine
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.947965
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1319
0
ATIF
1
FAVORİ
1319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Dışı Eğitim Etkinliklerine İlişkin Okul Yöneticileri, Sınıf Öğretmenleri ve Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1322777
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
320
0
FAVORİ
320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Argümanları Sınıflama Düzeyleri
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1391976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarını Düzenlemeye İlişkin Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
1
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Eğitim İçin Neler Yapıldı? Dünyadan Örnekler ve Yapılması Gerekenler Üzerine
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.947965
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1319
1
FAVORİ
1319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
,
İbrahim Hakan Çobanoğlu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1062923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Argümantasyon İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
0
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenmeye yönelik algı düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.953811
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ: BİR UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-925298
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
1
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin ve Toplumun Gözünden Öğretmen: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.950478
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
392
0
FAVORİ
392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Pinar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
1
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Canlılar Dünyasına Yolculuk Konu Alanına Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.748470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
0
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Toulmin Argümantasyon Modelinin Sınıf Dışı (outdoor) Eğitim Süreci ile Bütünleştirilmesi Örnek Etkinlikler
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
, Zeki Apaydın, Elif Omca Çobanoğlu, Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10214
1
FAVORİ
10214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Alanları İle Bilgisayara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ile ABD Florida Eyaletinin Eski ve Yeni Anadili Öğretim Programlarının Okuma ve Okuryazarlık Becerileri Bağlamında Çocuk Düzeyine Uygunluk Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
LAÜ Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Müfredatında Yer Alan Cümlenin Öğeleri Konusunun Sınıf Dışı (Outdoor) Etkinliklerle Desteklenerek Öğretilmesi
Yazarlar:
Elif Omca Çobanoğlu
,
Ayça Cirit Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3857
0
FAVORİ
3857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ile Çin, Finlandiya, Japonya ve Hollanda’nın Öğretmen Yetiştirme ve Seçme Sistemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Arş. Gör. Ayça CİRİT Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19728
1
FAVORİ
19728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
LAÜ Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
OPUS International Journal of Society Researches
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
OPUS International Journal of Society Researches
Participatory Educational Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
,
İbrahim Hakan Çobanoğlu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1062923
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
3
ATIF
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenmeye yönelik algı düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.953811
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
ATIF
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat