Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Tağrikulu
Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
20
16
Yayın
6
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0002-5221-6888
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Medya Okuryazarlığı
Değerler Eğitimi
Okul Dışı Öğrenme
Sosyal Bilgiler Eğitimi
sınıf dışı eğitim
derin ekoloji
sosyal bilgiler eğitimi
medya oluryazarlığı
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Pinar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
0
ATIF
1
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Eğitim İçin Neler Yapıldı? Dünyadan Örnekler ve Yapılması Gerekenler Üzerine
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.947965
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2502
1
ATIF
1
FAVORİ
2502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenmeye yönelik algı düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.953811
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
1
ATIF
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üretim, Dağıtım ve Tüketim öğrenme alanına yönelik akademik başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması*
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ünsal Bekdemir
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
0
ATIF
1
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
,
İbrahim Hakan Çobanoğlu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1062923
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
4
ATIF
1
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Popüler Kültür Hayatımızın Neresinde? Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Metaforik Algıları
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1546384
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
330
0
FAVORİ
330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler 7. Sınıf Ders Kitabı’nda Osmanlı Devleti'nin Taşıdığı Değerler Bakımından Tasviri
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1604337
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
378
0
FAVORİ
378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sahip oldukları afet bilinci ve kültürü: ne biliyorum? Ne öğretebilirim?
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1559463
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarını Düzenlemeye İlişkin Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
1
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Popüler Kültür Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Pınar Tağrikulu
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1197459
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
934
1
FAVORİ
934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Eğitim İçin Neler Yapıldı? Dünyadan Örnekler ve Yapılması Gerekenler Üzerine
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.947965
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2502
1
FAVORİ
2502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
,
İbrahim Hakan Çobanoğlu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1062923
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
1
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üretim, Dağıtım ve Tüketim öğrenme alanına yönelik akademik başarı testi geliştirme: Geçerlik ve güvenirlik çalışması*
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ünsal Bekdemir
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
1
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenmeye yönelik algı düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.953811
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE METAFORLARIN KULLANIMI ÇERÇEVESİNDE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ünsal Bekdemir
,
Pınar Tağrikulu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-838694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1164
0
FAVORİ
1164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Meslek Seçimi ve Kariyer Planlamalarında Müze ile Eğitimin Rolü ve Önemi
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Cevdet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51637/jimuseumed.846747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1889
0
FAVORİ
1889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin ve Toplumun Gözünden Öğretmen: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.950478
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Doğaya Bağlılık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Pinar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
1
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1689
0
FAVORİ
1689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF DIŞI EĞİTİMİN MEKÂNSAL SORUNLARIN TESPİTİNE VE ÇÖZÜMLERİNE KATKISININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pinar Tağrikulu
,
Cevdet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.572753
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006 ve 2013 Yılı Medya Okuryazarlığı Öğretim Programlarının Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Karşılaştırılması
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Alper Kesten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.441423
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
0
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Geography and Geography Education
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Editörlük
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İnsan Bilimleri Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İnsan Bilimleri Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
EKEV Akademi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İnsan Bilimleri Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Popüler Kültür Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Pınar Tağrikulu
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1197459
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
934
2
ATIF
1
FAVORİ
934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Dışı Eğitim İçin Neler Yapıldı? Dünyadan Örnekler ve Yapılması Gerekenler Üzerine
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.947965
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2502
1
ATIF
1
FAVORİ
2502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Pınar Tağrikulu
,
İbrahim Hakan Çobanoğlu
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1062923
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
4
ATIF
1
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin okul dışı öğrenmeye yönelik algı düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Pınar Tağrikulu
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.953811
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
1
ATIF
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF DIŞI EĞİTİMİN MEKÂNSAL SORUNLARIN TESPİTİNE VE ÇÖZÜMLERİNE KATKISININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Pinar Tağrikulu
,
Cevdet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.572753
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1640
6
ATIF
0
FAVORİ
1640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI