Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Bayram Yılar
Doç. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
24
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
55
24
Yayın
44
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
55
TR Dizin Atıf
0000-0001-5889-3372
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türk ve Amerikan Doktora Adaylarının Akademik Becerilerine İlişkin Öz-Değerlendirmeleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
0
ATIF
1
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2018 ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERE İLİŞKİN HİYERARŞİLERİ, GEREKÇELERİ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Yıldıray Karadağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.907315
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
1
ATIF
1
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Alanında Yazılan Dijital Vatandaşlık Konulu Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler
Yazarlar:
Mert Sevigen
,
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1108752
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
3
ATIF
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Popüler Kültür Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Pınar Tağrikulu
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1197459
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
1
ATIF
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanı Konularının Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Muhammed Alan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1302793
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
171
0
ATIF
1
FAVORİ
171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanı Konularının Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Muhammed Alan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1302793
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
171
1
FAVORİ
171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Amerikan ve Türk Öğretmen Adaylarının Akademik Öz-Yeterlik İnançları
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
, Uğur Ceylan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1366718
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Yeterliklerini Etkileyen Faktörler Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kerim Cüce
,
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1392974
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
213
0
FAVORİ
213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Popüler Kültür Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Pınar Tağrikulu
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1197459
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÜNCEL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GİRİŞİMCİLİK
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
İrfan Davut Çam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1065291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin “Öğretmen” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1079485
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Duyarlılık Değerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Yıldıray Karadağ
,
Orhan Ünal
,
Hakan Örten
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1167054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Alanında Yazılan Dijital Vatandaşlık Konulu Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler
Yazarlar:
Mert Sevigen
,
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1108752
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2018 ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERE İLİŞKİN HİYERARŞİLERİ, GEREKÇELERİ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Yıldıray Karadağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.907315
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
1
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının İletişim Becerileri: Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Değerlendirme Çalışması
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Yıldıray Karadağ
,
Mücahit Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.857415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE BUNLARIN LİSANS PROGRAMIYLA İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Kerim Cüce
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.689486
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
986
0
FAVORİ
986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yavuz Topkaya
,
Mehmet Şentürk
,
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Pınar Tağrikulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
0
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Amerikan Doktora Adaylarının Akademik Becerilerine İlişkin Öz-Değerlendirmeleri: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
1
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20. ve 21. Yüzyılın Başlarına Ait Ders Kitaplarında Vergi: Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
İrfan Davut Çam
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48145/gopsbad.807009
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Coğrafya Ders Kitabında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.812110
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmen-Öğrenci Etkileşimi Bağlamında Geliştirmek İstedikleri İletişim Becerilerine İlişkin Özdeğerlendirmeleri
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Mücahit Aydoğmuş
,
Yıldıray Karadağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
113
0
FAVORİ
113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Son Dönem Osmanlı ve Güncel Ders Kitaplarında Tasarruf Değeri
Yazarlar:
İrfan Davut Çam
,
Murat Bayram Yılar
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
0
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
100. Yıl Dönümünde Maraş Savunması Bağlamında Ders Kitaplarında "Biz" ve "Onlar"
Yazarlar:
İrfan Davut Çam
,
Murat Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.659765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of Social Studies Textbooks in Turkey: A Content Analysis for Curriculum and Content Design
Yazarlar:
Necati Tomal
,
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.579946
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
0
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenlerinin Coğrafya Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Necati Tomal
,
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Farklı İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Uygulamlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Ufuk Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
946
0
FAVORİ
946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Jigsaw, Grup Araştırması ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Demokratik Tutum Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Ufuk Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.86941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1802
0
FAVORİ
1802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI COĞRAFYA KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ VE KAVRAM YANILGILARI
Yazarlar: Ünal Özdemir, Mete Alım, Ünal Özdemir,
Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3880
0
FAVORİ
3880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Innovative Research in Social Studies
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Sakarya University Journal of Education
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Afet ve Risk Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Innovative Research in Social Studies
Journal of Social Sciences And Education
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Amerikan ve Türk Öğretmen Adaylarının Akademik Öz-Yeterlik İnançları
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
, Uğur Ceylan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1366718
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
1
ATIF
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Popüler Kültür Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Pınar Tağrikulu
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1197459
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
689
1
ATIF
1
FAVORİ
689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÜNCEL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA GİRİŞİMCİLİK
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
İrfan Davut Çam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1065291
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
2
ATIF
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin “Öğretmen” Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Orhan Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1079485
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
2
ATIF
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Alanında Yazılan Dijital Vatandaşlık Konulu Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler
Yazarlar:
Mert Sevigen
,
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1108752
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
3
ATIF
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2018 ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERE İLİŞKİN HİYERARŞİLERİ, GEREKÇELERİ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Yıldıray Karadağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.907315
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
1
ATIF
1
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının İletişim Becerileri: Öğretmen Adaylarının Perspektifinden Bir Değerlendirme Çalışması
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Yıldıray Karadağ
,
Mücahit Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.857415
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
1
ATIF
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE BUNLARIN LİSANS PROGRAMIYLA İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Kerim Cüce
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.689486
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
986
1
ATIF
0
FAVORİ
986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20. ve 21. Yüzyılın Başlarına Ait Ders Kitaplarında Vergi: Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
İrfan Davut Çam
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48145/gopsbad.807009
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
849
1
ATIF
0
FAVORİ
849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Coğrafya Ders Kitabında Yer Alan Metinlerin Okunabilirlik Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.812110
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
5
ATIF
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Jigsaw, Grup Araştırması ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Demokratik Tutum Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Murat Bayram Yılar
,
Ufuk Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.86941
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1802
2
ATIF
0
FAVORİ
1802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat