Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Özüdoğru
Doç. Dr.
Uşak Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
7
8
Yayın
8
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0001-5575-7738
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Uşak Üniversitesi
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM PROGRAMINA BAĞLILIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gülten Sakallıoğlu
,
Fatma Özüdoğru
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1112046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
0
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Türkiye’deki 2018 Ulusal Eğitim Programı Değişikliğine İlişkin Algıları
Yazarlar:
Fatma Özüdoğru
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.801060
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
0
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL AMAÇLI İNGİLİZCE DERSİNDE ÖZ-BELİRLEME KURAMININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Özüdooğru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-459352
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technological Pedagogical Content Knowledge of Mathematics Teachers and the Effect of Demographic Variables
Yazarlar: Melike Ozudogru,
Fatma Ozudogru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.512515
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
0
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of curriculum evaluation studies conducted in foreign language education: 2005-2016
Yazarlar:
Fatma Özüdoğru
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
0
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
Yazarlar:
Dr. Fatma Özüdoğru
,
Doç. Dr. Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.417424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6555
0
FAVORİ
6555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VIEWS OF FRESHMEN STUDENTS ON FOREIGN LANGUAGE COURSES DELIVERED VIA E-LEARNING
Yazarlar:
Fatma Ozudogru
,
Murat Hısmanoglu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.18660
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programına Yönelik Aydınlatıcı Değerlendirme Modeline Dayalı Program Değerlendirme Ölçeği Çalışması
Yazarlar:
Oktay Adıgüzel
,
Fatma Özüdoğru
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3174
0
FAVORİ
3174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Contemporary Educational Technology
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Language and Linguistic Studies
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Editörlük
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü , Son Okuyucu , Dil Editörü
Hakemlik
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Türkiye’deki 2018 Ulusal Eğitim Programı Değişikliğine İlişkin Algıları
Yazarlar:
Fatma Özüdoğru
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.801060
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
1
ATIF
0
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technological Pedagogical Content Knowledge of Mathematics Teachers and the Effect of Demographic Variables
Yazarlar: Melike Ozudogru,
Fatma Ozudogru
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.512515
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1830
2
ATIF
0
FAVORİ
1830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
Yazarlar:
Dr. Fatma Özüdoğru
,
Doç. Dr. Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.417424
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6555
4
ATIF
0
FAVORİ
6555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VIEWS OF FRESHMEN STUDENTS ON FOREIGN LANGUAGE COURSES DELIVERED VIA E-LEARNING
Yazarlar:
Fatma Ozudogru
,
Murat Hısmanoglu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.18660
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
7
ATIF
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat