Yasemin Deringöl profil resmi
Yasemin Deringöl Doç. Dr. İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi
Yayın 9 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 18
9 Yayın
8 Hakemlik
18 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim Sınıf Eğitimi Matematik Eğitimi

Kurum

İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş, Yasemin Deringöl
DOI: 10.51460/baebd.1247992
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 510

0

2

510

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4204

12

1

4204

1

1

1552

Yayınlar

1

1552

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş, Yasemin Deringöl
DOI: 10.51460/baebd.1247992
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 510

2

510

0

451

FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 381

0

381

0

855

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
DOI: 10.17679/inuefd.467893
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1595

0

1595

0

2223

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4204

1

4204

0

3243

Yayınlar

1

1

1552

FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 381

1

0

381

3

0

855

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
DOI: 10.17679/inuefd.467893
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1595

1

0

1595

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4204

12

1

4204

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.