Yasemin Deringöl profil resmi
Yasemin Deringöl Doç. Dr. İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi
Yayın 11 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 28
11 Yayın
11 Hakemlik
28 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıf Eğitimi Temel Eğitim Matematik Eğitimi

Kurum

İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş, Yasemin Deringöl
DOI: 10.51460/baebd.1247992
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

3

2

1177

0

1

2801

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF 15 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4879

15

1

4879

3

1

2697

İlkokullar İçin Problem Çözme Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1262404
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1568

0

1

1568

Yayınlar

İlkokul Öğrencilerine Göre Oyunla Matematik Öğretimi
DOI: 10.35235/uicd.1259839
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 726

0

726

İlkokullar İçin Problem Çözme Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1262404
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1568

1

1568

1

842

1

2697

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş, Yasemin Deringöl
DOI: 10.51460/baebd.1247992
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

2

1177

0

748

FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 616

0

616

0

1286

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
DOI: 10.17679/inuefd.467893
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2229

0

2229

1

2801

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4879

1

4879

Yayınlar

3

1

2697

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş, Yasemin Deringöl
DOI: 10.51460/baebd.1247992
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

3

2

1177

FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 616

1

0

616

5

0

1286

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
DOI: 10.17679/inuefd.467893
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2229

1

0

2229

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF 15 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4879

15

1

4879

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.