Bu çalışmanın amacı, Kütahya ilinde bulunan özel eğitim kurumları
ilkokul kısımlarının eğitim hizmetinin güven, empati ve iletişim boyutunun
ölçülmesinde ilişkisel pazarlamaya yönelik etkilerini incelemektir. Bunun için
ilgili literatür incelenerek oluşturulan anket formu, bu okullarda eğitim gören
332 öğrenci velisi üzerinde uygulanmıştır. İlişkisel pazarlamanın boyutlarına
(iletişim, güven, empati ve taahhüt) faktör analizi uygulanmış ve analiz
sonucunda özel eğitim kurumlarının ilişkisel pazarlama boyutlarının 3 ana
faktör (iletişim, güven ve empati) üzerinde toplandığı sonucuna varılmıştır.
İlişkisel Pazarlama Özel Eğitim Kurumları İletişim Güven Empati
The aim of this work is to investigate the impact of measuring
trust, empathy, the extend of communication in private primary school in
Kütahya on relationship marketing. Therefore, the survey questionnaire
preppared based on literature review is conducted by 332 parents of these
students at these schools. The dimensions of the relationship marketing
(communication, trust, empathy and commitment) are analysed by factor analysis
and the findings suggests that the elements of relational marketing can be
summarised under three factors which are (communication, trust and empathy).
Private Education Institutions Communication Trust Empathy Relationship Marketing
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Kasım 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 KÜTAHYA ÖZEL SAYISI |
Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.