BibTex RIS Kaynak Göster

MULTİMEDYA (ÇOKLU ORTAM) AKTİVİTELERİYLE "ÇANAKKALE ZAFERİ" KONUSUNUN ÖĞRETİMİ

Yıl 2008, Sayı: 17, 243 - 253, 03.12.2010

Öz

Gelişen teknolojinin toplum hayatımızı birçok yönden etkilediği yadsınamaz
bir gerçektir. Bu etkilenme doğal olarak eğitim ve öğretim anlayışlarında da
görülmektedir. Geleneksel eğitim ve öğretim modellerinin geçerliliğini yitirdiği bu
ortamda teknolojinin olanaklarından yararlanmaksızın yapılacak olan eğitim ve
öğretimin amaçlanan hedeflere ulaşmada ve öğrencilerde belirlenen hedeflere
uygun davranışların oluşturulmasında yetersiz kalacağı unutulmamalıdır. Bu
çalışmada Multimedya olarak adlandırılan bazı materyallerin, tarih derslerinde
kullanılmasıyla, dersin amacına uygun olarak öğrencilerde tarih bilincinin
oluşturulması noktasında daha etkili ve kalıcı bir eğitim ve öğretim ortamının
oluşturulacağı düşüncesi ortaya konulmaya çalışılmıştır.

Yıl 2008, Sayı: 17, 243 - 253, 03.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hakkı Yapıcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 3 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Yapıcı, H. (2010). MULTİMEDYA (ÇOKLU ORTAM) AKTİVİTELERİYLE "ÇANAKKALE ZAFERİ" KONUSUNUN ÖĞRETİMİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(17), 243-253.