BibTex RIS Kaynak Göster

OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİNİN DİL ÖĞRETİMİNDE YERİ, ÖNEMİ VE BAZI İNGİLİZ ARAŞTIRMACILARIN BU YÖNTEMLE İLGİLİ TESPİTLERİ

Yıl 2005, Sayı: 12, 6 - 18, 04.12.2010

Öz

İlköğretim okullarında; öğrencilerin dil öğretimi sürecinde ilgilerinin sık sık
azaldığı görülür. Öğrenciler, dil becerilerini geliştirmek için pek çok araç gereç ve
öğretim teknolojisiyle beraber Silgi ve beceriye ihtiyaç duyarlar. Oyunlaştırma
yöntemi, ilköğretim öğrencilerini ana dili eğitimine motive etmek için
kullanılmaktadır. Uygulamalı drama etkinlikleri öğrencileri okumaya ilgilerini
arttırmada motivasyon sağlayabilir. Bu makalede, oyunlaştırma yönteminin
ilköğretimdeki önemi ve İngiltere ilköğretim okullarındaki bazı uygulamaları
üzerinde durulmuştur.

Yıl 2005, Sayı: 12, 6 - 18, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

H. Ahmet Kırkkılıç Bu kişi benim

Yasin Kılıç Bu kişi benim

Yakup Topal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Kırkkılıç, H. A., Kılıç, Y., & Topal, Y. (2010). OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİNİN DİL ÖĞRETİMİNDE YERİ, ÖNEMİ VE BAZI İNGİLİZ ARAŞTIRMACILARIN BU YÖNTEMLE İLGİLİ TESPİTLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(12), 6-18.