Pazarlama bilimi son zamanlarda hizmet, örgüt, yer, kişi ve fikirler gibi
daha önce pazarlamaya konu olmayan diğer pazarlama objelerini de içine alarak
kapsamını genişletmiştir. Bu yeni sayılabilecek pazarlama konularından biride kar
amacı gütmeyen kuruluşların pazarlanmasıdır. Pazarlama araçları kar amacı
güden sektörde olduğu gibi kar amacı gütmeyen işletmeler içinde değişik yararlar
sunabilmektedir. Dolayısıyla bu araştırmada, kar amacı gütmeyen kurumlar için
yararlı olabilecek pazarlama yöntem ve tekniklerine değinilerek bir pazarlama
altyapısı oluşturulmaya çalışılacaktır.
Birincil Dil | tr; en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 18 Şubat 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 8 Sayı: 2 |