Research Article
BibTex RIS Cite

Fen Bilgisi Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Akademik Başarı ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

Year 2005, Volume: 5 Issue: 2, - , 15.03.2016

Abstract

...

References

  • -

Fen Bilgisi Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Akademik Başarı ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

Year 2005, Volume: 5 Issue: 2, - , 15.03.2016

Abstract

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Süleyman Yaman This is me

Necati Yalçın This is me

Publication Date March 15, 2016
Submission Date January 29, 2015
Published in Issue Year 2005 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Yaman, S., & Yalçın, N. (2016). Fen Bilgisi Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Akademik Başarı ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(2).