Research Article
BibTex RIS Cite

Teknoloji Çağında E-Tüketim ve Genç Tüketicilerin Değişen Tüketim Algıları

Year 2013, , 109 - 114, 01.09.2013
https://doi.org/10.5824/1309-1581.2013.4.007.x

Abstract

Toplumsal hayattaki değişimler ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler insanların tüketim algılarını da değiştirdi. Yepyeni pazar ortamları ve yepyeni satın alma biçimleri ortaya çıktı. Bu yeni rekabet ortamında başarılı olmak isteyen işletmelerin yeni neslin tüketim alışkanlıklarını dikkatle takip etmeleri ve ürün içeriklerinden pazarlama yöntemlerine kadar değişen tüketim kalıplarına uygun çözümler geliştirmeleri gerekiyor.

References

  • Lindstrom M.,(2003) Brand Child, CSA Yayın Ajansı, Çev. Aytül Özer, Duygu Günkut, İstanbul
  • CASTELL, Manuel; Enformasyon Çağı: Ekonomi, Toplum ve Kültür, Birinci Cilt: Ağ Toplumunun Yükselisi, Çev. Ebru Kılıç, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2005.
  • HARVEY; David; Postmoderniligin Durumu; Çev. SurgunSavran, Metis Yayınları, İstanbul, 1997.
  • Alaz Ö., “Sosyal Network Çağında Pazarlama”, 10. Pazarlama Zirvesi, İstanbul 2010
  • Feridun F., “Sosyal Medya ve Avea”, 10. Pazarlama Zirvesi, İstanbul 2010 http://mashable.com/2011/02/28/forrester-e-commerce/
  • Özinal S, Gazete Açıklaması, http://www.bankakredi.net/kredi-kartlari-ile-2010-yili-236- milyar-harcama-48.html

E-Consumption and Changing Consumption' Perception Of Youngers in The Age of Technology

Year 2013, , 109 - 114, 01.09.2013
https://doi.org/10.5824/1309-1581.2013.4.007.x

Abstract

Changes in social life and developments in communication technologies has changed people's consumption preferences. New communication technologies in particular has shaped consumer perception of a new generation. There was a new market environments and new forms of procurement. Companies wanting to be successful in this new competitive environment, they should carefully follow the new consumption patterns.Businesses must produce solutions that respond to new consumer preferences not only marketing methods but also content of their product.

References

  • Lindstrom M.,(2003) Brand Child, CSA Yayın Ajansı, Çev. Aytül Özer, Duygu Günkut, İstanbul
  • CASTELL, Manuel; Enformasyon Çağı: Ekonomi, Toplum ve Kültür, Birinci Cilt: Ağ Toplumunun Yükselisi, Çev. Ebru Kılıç, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2005.
  • HARVEY; David; Postmoderniligin Durumu; Çev. SurgunSavran, Metis Yayınları, İstanbul, 1997.
  • Alaz Ö., “Sosyal Network Çağında Pazarlama”, 10. Pazarlama Zirvesi, İstanbul 2010
  • Feridun F., “Sosyal Medya ve Avea”, 10. Pazarlama Zirvesi, İstanbul 2010 http://mashable.com/2011/02/28/forrester-e-commerce/
  • Özinal S, Gazete Açıklaması, http://www.bankakredi.net/kredi-kartlari-ile-2010-yili-236- milyar-harcama-48.html
There are 6 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Zeynep Kaban Kadıoğlu This is me

Publication Date September 1, 2013
Submission Date September 1, 2013
Published in Issue Year 2013

Cite

APA Kadıoğlu, Z. K. (2013). Teknoloji Çağında E-Tüketim ve Genç Tüketicilerin Değişen Tüketim Algıları. AJIT-E: Academic Journal of Information Technology, 4(13), 109-114. https://doi.org/10.5824/1309-1581.2013.4.007.x