BibTex RIS Cite

Sürdürülebilir Multi-Medya Modüller- Uluslararası Deneyimsel Öğrenim İçin Yeni Pedagolojik Yöntem

Year 2011, Volume: 4 Issue: 8, 0 - 0, 22.11.2011

Abstract

“Yeşil Tekstil, Yavaş Moda” öğrencilerin, çalışanların ve toplumun eğitilmesinde küresel tekstil tedarik zinciri teknolojilerinde değişmez bir sorundur (elyaf/ kumaşüretimi, ürün tasarımı, üretim, dağıtım, perakende satış, tüketici kullanımı/ bakımı / bertarafı ve devlet kurumları düzenlemeleri). Sürdürülebilir moda uygulamalarında araştırmaya dayalı bütünleştirici bilgiyi eleştirel bir biçimde analiz eden/ değerlendiren, ürün bilgilerinin kararını veren ve sürdürülebilir ürün için yenitip tasarım yaparak faydalı hale getiren çok sayıda çalışana gereksinim duyulur. Geliştirilmiş sürdürülebilir öğretim için önerilen yeni bir pedagolojik metodoloji,moda öğrencilerinin yürüttüğü test araştırmasının işaret ettiği gibi, teknik temaları açıklayıcı diyagramlarla ve grafik malzemelerle gösteren tamamlanmış sınıfagereksinim duyar. Dijital videoların kurulması ve sürdürülebilir bilginin sağlamlaştırılması yoluyla kavramsallaştırılan multi medya sürdürülebilir modüller, kolayca güncelleştirebilir. Modüller, hızlıca evrim geçiren teknik bilgiyi ve/ veya yerinde laboratuar/ tasarım deneyimleri, alan ziyaretleri, konuşmacılar, problem çözerekyeni ürün geliştirme gibi deneyimsel eğitim tecrübeleri vb.'ni kapsar. Modüller bölgesel üretilmeli ve cyberaltyapı (i.e., internet2) yoluyla online, uzaktan öğrenim,kütüphaneler ve you tube aracılığıyla dağıtılmalıdır. Bilgi teknolojilerinin yeni sürümleri uluslararası olarak yaygınlaştıkça tüketiciler tarafından bu bilgiye erişilebilir.Sürdürülebilir modül çabalarını paylaşarak ilerletmek ve tekrarından uzak durmak için uluslar arası bir konsorsiyum koordine edilebilir.

Year 2011, Volume: 4 Issue: 8, 0 - 0, 22.11.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

L. Kaye CRIPPEN Patricia M. Mulready

Publication Date November 22, 2011
Submission Date July 16, 2014
Published in Issue Year 2011 Volume: 4 Issue: 8

Cite

APA Patricia M. Mulready, L. K. C. (2011). Sürdürülebilir Multi-Medya Modüller- Uluslararası Deneyimsel Öğrenim İçin Yeni Pedagolojik Yöntem. Akdeniz Sanat, 4(8).

Submission of articles for the January 2025 issue of Akdeniz Art (volume: 19 issue: 35) will take place between October 1 st to 15 th , 2024.