BibTex RIS Cite

Üç Boyutlu Yazıcılarla Moda Ürünlerinde Kitlesel Kişiselleştirme

Year 2016, Volume: 9 Issue: 19, 0 - 0, 01.12.2016

Abstract

Günümüzde moda ürünleri genel olarak kitlesel üretim sürecinde üretilmektedir. Bu durum bireysel farklılık ve ihtiyaçları göz ardı edilmesine neden olmaktadır. Kitlesel bireyselleştirme bu duruma alternatif çözümler geliştiren yenilikçi bir pazarlama yöntemidir. E-ticaret ile bu yöntem yaygınlaşmıştır. Moda endüstrisinde de uygulanan bu yöntem teknolojik gelişmelerle biçim değiştirmektedir. Bu çalışmada moda ürünleri elde etmede yenilikçi bir yöntem olan üç boyutu yazıcılarla kitlesel bireyselleştirme incelenmektedir. Çalışma kitlesel bireyselleştirme uygulamalarını teorik bir çerçevede ele alarak üç boyutlu yazıcıların avantaj ve dezavantajları ortaya çıkartmayı amaçlanmaktadır.

Year 2016, Volume: 9 Issue: 19, 0 - 0, 01.12.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Akdeniz Sanat Dergisi
Authors

Mine Yıldıran

Publication Date December 1, 2016
Submission Date October 11, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 9 Issue: 19

Cite

APA Yıldıran, M. (2016). Üç Boyutlu Yazıcılarla Moda Ürünlerinde Kitlesel Kişiselleştirme. Akdeniz Sanat, 9(19).

Submission of articles for the January 2025 issue of Akdeniz Art (volume: 19 issue: 35) will take place between October 1 st to 15 th , 2024.