Günümüzde moda ürünleri genel olarak kitlesel üretim sürecinde üretilmektedir. Bu durum bireysel farklılık ve ihtiyaçları göz ardı edilmesine neden olmaktadır. Kitlesel bireyselleştirme bu duruma alternatif çözümler geliştiren yenilikçi bir pazarlama yöntemidir. E-ticaret ile bu yöntem yaygınlaşmıştır. Moda endüstrisinde de uygulanan bu yöntem teknolojik gelişmelerle biçim değiştirmektedir. Bu çalışmada moda ürünleri elde etmede yenilikçi bir yöntem olan üç boyutu yazıcılarla kitlesel bireyselleştirme incelenmektedir. Çalışma kitlesel bireyselleştirme uygulamalarını teorik bir çerçevede ele alarak üç boyutlu yazıcıların avantaj ve dezavantajları ortaya çıkartmayı amaçlanmaktadır.
Journal Section | Akdeniz Sanat Dergisi |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 1, 2016 |
Submission Date | October 11, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 9 Issue: 19 |
Article submission for the July 2025 issue of Akdeniz Sanat 2025 (volume: 19 issue: 36) will take place between April 01-15, 2025.
The submit article button may give an error in Google Chrome browser. The problem is solved if you use a different browser.
Creative Commons License
Akdeniz Sanat is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.