Postmodern dönemin tüketim kalıp
ve davranışları, nesnelerin gösterge değeri üzerine kurulurken tüketim kültürü,
küresel dünyayı kuşatmıştır. Daha çok tüketmenin ve iletişim/ilişki kuran
parçaların toplumsal ihtiyaç haline geldiği bu dönemde, yıkıcı reklam, kültürel
yıkımın ve bozgunculuğun bir unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. Yine aynı
küresel dünya, üzerinde yükseldiği alt sistemlerin yapıları ve ilişkileri
itibarı ile krizlere gebedir ve hatta krizlerden beslenmektedir. Çalışma, ilgili
literatür taramasını takiben 2018 KFC Krizinde firmanın kendine karşı
kullandığı yıkıcı reklam kriz iletişim stratejisi ve uygulamalarının örnek olay
çalışması olarak incelenmesi üzerine kurulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication and Media Studies |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 28, 2018 |
Submission Date | September 30, 2018 |
Published in Issue | Year 2018 Issue: 30 |