Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
e-ISSN 2619-9718 | Period Biannually | Founded: 2003 | Publisher Akdeniz University | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/


Değerli Akademisyenler, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi’nin 34. Sayısı için teorik ya da ampirik içerikli makalelerinizi, akademik yorum, kitap eleştirisi ve çevirilerinizi http://dergipark.gov.tr/akil adresinden 12 Ağustos-17 Ağustos 2020 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz.

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2619-9718 | Period Biannually | Founded: 2003 | Publisher Akdeniz University | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/
Cover Image


Değerli Akademisyenler, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi’nin 34. Sayısı için teorik ya da ampirik içerikli makalelerinizi, akademik yorum, kitap eleştirisi ve çevirilerinizi http://dergipark.gov.tr/akil adresinden 12 Ağustos-17 Ağustos 2020 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz.

Akdeniz Üniversitesi İletişim Dergisi Last Issue
Issue 33 - Jun 30, 2020
  1. Post-Truth Siyaset Bağlamında Yeni Medya: 2019 Yerel Seçimi Örneğinde Bir İnceleme
    Pages 11 - 34
    Ayşe Fulya ŞEN , Hacer TAŞDELEN
  2. Farklı Sektörlerdeki Çalışanların Gözünden İşveren Markası: İşveren Markası ve Kurum Özellikleri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
    Pages 35 - 53
    Burcu ÖKSÜZ
  3. Siyasal Kampanyaların Geleceğinde Veri Temelli Yönelimler
    Pages 54 - 72
    Burcu ZEYBEK
  4. A Twitter-Based Analysis Of Hashtag And Mention Actions As An İndicator Of Turkish General Elections’ Outcomes
    Pages 73 - 90
    Enes ABANOZ
  5. Yönetim Bilişim Sistemleri Öğrencilerinin “Halkla İlişkiler” Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
    Pages 91 - 105
    Ercan AKTAN , Murat KOÇYİĞİT , Veysel ÇAKMAK
  6. Halkla İlişkiler ve Kurumsal Yönetişim Bağlamında Sosyal Medyanın Kullanımı: Türkiye’deki Siyasi Partilerin Facebook ve Twitter Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
    Pages 106 - 128
    Ezel TÜRK , Ayhan BAYRAM
  7. Sosyal Medyadaki Kültürel Kimliklerin Dönüşümü Odaklı “Blogger Anne” Kimliklerinin İncelenmesi
    Pages 129 - 157
    Gözde YARDIM
  8. Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Finansal Kriz İletişim Stratejileri
    Pages 158 - 177
    Hale BOZKURT
  9. Medyanın Bilimle İmtihanı: Türkiye'de Gazetelerde Yer Alan Bilim Haberleri Üzerine Bir İnceleme
    Pages 178 - 197
    Meltem ŞAHİN , Hülya ÖZTEKİN
  10. Sosyal Ağ Kullanımı: Sosyal Kazanımlar, Kendini Gerçekleştirme ve Aidiyet
    Pages 198 - 210
    Kemal ELCİYAR , Mestan KÜÇÜK
  11. Kamu Diplomasisinin Genişleyen Repertuarı: Medya Okuryazarlığı ve Doğruluk Kontrol Platformları
    Pages 211 - 229
    Mehmet Fatih ÇÖMLEKÇİ
  12. Bahtinyen Karnavalesk Bağlamında Kült Film Kavramı
    Pages 230 - 250
    Mehmet SARI
  13. Öncü: 27 Mayıs 1960 Askerî Darbesi’nin Ardından Çıkan Bir Gazetenin Tarihi
    Pages 251 - 274
    Meltem ŞAHİN
  14. Bilimkurgu Sinemasında Başka Gezegenlere Göç: Beden, Kimlik ve Benlik Kavramları Çerçevesinde “Pandorum” Filmi Üzerine Bir İnceleme
    Pages 275 - 295
    Mikail BOZ
  15. Sağlık Çalışanları Arasında Sosyal Medya Bağımlılığı: İki Boyutlu Benlik Saygısının Rolü
    Pages 296 - 317
    Şükrü BALCI , Enderhan KARAKOÇ , Nesrin ÖĞÜT
  16. Kitle ve Kültür Turizmi Bağlamında JollyTur ve EtsTur Seyahat Acentelerine Ait İnternet Reklamlarının İçerik Analizi
    Pages 318 - 337
    Zeynep Nihan BAKIR , Hasan Cem ÇELİK
Indexes and Platforms