Üst düzey yöneticiler, işletme sahipleri ve CEO (icradan ya da adanmışlıktan/bağlılıktan –engagement- sorumlu üst düzey yönetici) farklı paydaşlarla iletişimde sosyal medya platformlarından yararlanmaktadırlar. Bu durum Sosyal CEO (sosyal medyada etkileşime girebilen, çalışanlarıyla etkileşimin önemine inanan, şeffaf, ilginç, tutkulu, faydalı bilgiyi paylaşan ve markalaşan CEO) kavramını bile ortaya çıkarmıştır. Sosyal medya platformlarındaki paylaşımlar sayesinde yöneticiler kişisel markalama, itibar yönetimi, kurum içi ve kurum dışı halkla ilişkiler amaçlarından bazılarına ulaşabilmektedir. Araştırmada Fortune Türkiye dergisi tarafından yayınlanan Yılın İş İnsanları 2017 Listesindeki CEO’ların sosyal medyayı kullanımları incelenmiş ayrıca Sosyal CEO özelliğini taşımaya yaklaşan Türkiye’den bir CEO’nun Twitter paylaşımları kurumsal iletişim uygulamaları yönünden analiz edilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication |
Published Date | Kasım 2018 |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | November 1, 2018 |
Submission Date | August 15, 2018 |
Acceptance Date | October 5, 2018 |
Published in Issue | Year 2018, Volume , Issue 29. Özel Sayısı |