Bu çalışma kriz döneminde işletmelerin ihracat davranışlarındaki değişimleri “ihracat aşama” modeli çerçevesinde ortaya koymayı amaçlamıştır. Afyon’da yerleşik 94 adet ihracatçı işletmeye uygulanan anket çalışması, işletmelerin 1998-2002 döneminde ihracat faaliyet ve performanslarını arttırdığını göstermektedir. Ayrıca belirtilen kriz döneminde işletmelerin ihracata değin gayret ve algılamaları daha olumlu hale gelmiştir.
Bu çalışma kriz döneminde işletmelerin ihracat davranışlarındaki değişimleri “ihracat aşama” modeli çerçevesinde ortaya koymayı amaçlamıştır. Afyon’da yerleşik 94 adet ihracatçı işletmeye uygulanan anket çalışması, işletmelerin 1998-2002 döneminde ihracat faaliyet ve performanslarını arttırdığını göstermektedir. Ayrıca belirtilen kriz döneminde işletmelerin ihracata değin gayret ve algılamaları daha olumlu hale gelmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2002 |
Submission Date | September 8, 2015 |
Published in Issue | Year 2002 Volume: 4 Issue: 2 |