Research Article
BibTex RIS Cite

İNTERNETTE ULUSLARARASI PAZARLAMA: FINDIK VE MAMULLERİ İHRACATÇISI İŞLETMELERİN WEB SİTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Year 2005, Volume: 7 Issue: 1, 115 - 130, 01.01.2005

Abstract

Günümüzde internet, bir işletmenin uluslararası pazarlarda rekabet üstünlüğü sağlamasında anahtar faktörlerden birisidir. Bu çalışmanın amacı, fındık ve mamulleri ihracatçısı işletmelerin pazarlama faaliyetlerinde interneti ne düzeyde kullandıklarını ortaya koymaktır. 345 işletmeden 125' inin (% 36.2) e-mail ve 74'ünün (% 21.4) web adresi olduğu tespit edilmiştir. Ulaşılabilen 54 web sitesinin içerik analizi sonuçlarına göre, tamamının işletme ve ürünlerini tanıtım amaçlı ve sadece 9'unun (%16.6) internette satış amaçlı olduğu belirlenmiştir. Web sitelerinin 46 tanesi (% 85.1'i) en az bir yabancı dilde düzenlenmiştir.

References

  • Kaynakça dosyası PDF içerisinden bulunabilir.
Year 2005, Volume: 7 Issue: 1, 115 - 130, 01.01.2005

Abstract

References

  • Kaynakça dosyası PDF içerisinden bulunabilir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Resul Usta This is me

Publication Date January 1, 2005
Submission Date January 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Usta, R. (2005). İNTERNETTE ULUSLARARASI PAZARLAMA: FINDIK VE MAMULLERİ İHRACATÇISI İŞLETMELERİN WEB SİTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1), 115-130.

28220