BibTex RIS Cite

Ögretmen Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerinin İncelenmesi

Year 2011, Volume: 4 Issue: 1, 0 - 0, 01.06.2011

Abstract

Öğretmenlerin başkalarıyla etkileşim kurabilecek, sosyal açıdan kabul edilebilir olan davranışlara sahip olması oldukça önemlidir. Bu davranışlar, genel olarak sosyal beceri olarak adlandırılmaktadır. Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesidir. Araştırmanın örneklemini Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Okulöncesi Eğitimi Öğretmenliği, Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenliği, Matematik Eğitimi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Eğitimi Öğretmenliği lisans programlarına devam eden 222, 4. sınıf öğrencisi oluşturmaktadır. Araştırmada, öğrencilere ait sosyo-demografik özelliklere ilişkin bilgi edinmek amacıyla Kişisel Bilgi Formu ile Sosyal Beceri Envanteri (Yüksel, 2004) veri toplama aracı olarak kullanılmıştır. Araştırma sonucunda, ölçeğin alt bölümleriyle bazı faktörler arasında anlamlı ilişkiler bulunmuştur.

Year 2011, Volume: 4 Issue: 1, 0 - 0, 01.06.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA94DB83JY
Journal Section Articles
Authors

Günseli Girgin This is me

Duygu Çetingöz This is me

Deniz Ekinci Vural This is me

Publication Date June 1, 2011
Submission Date June 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 4 Issue: 1

Cite

APA Girgin, G., Çetingöz, D., & Vural, D. E. (2011). Ögretmen Adaylarının Sosyal Beceri Düzeylerinin İncelenmesi. Journal of Theoretical Educational Science, 4(1).