Özet:
Gittikçe artan bilgi yükü Tıp Eğitiminde yeniden yapılanma çalışmalarına zorunlu hale getirmektedir. Tıp Eğitiminde ülkemizde de yoğun değişiklikler yaşanmakta, tıp eğitimi klinik beceri ve tutum kazandırma yönünde uygulamalar ile daha da gelişmektedir. Eğitim programlarının belirlenmesinde öğrencinin rolü artmakta ve öğrenci geri bildirimle-rinin değerlendirilmesi önem kazanmaktadır. Toplumda sık karşılaşılan sağlık problemlerinin bu süreç içine entegre edilmesi sürecin gelişimini hızlandıracaktır.
Increasing the burden of information inevitably lead to
restructuring efforts in Medical Education. Intense changes in medical education are taking place in our country,
medical education is going further by implementation of
acquisition of clinical skills and attitudes. The student’s role is increasing in determining the educational programs
and evaluation of student feedback is getting more important. The integration of common health problems in the
community into this process will facilitate better solutions
for the process.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Reviews |
Authors | |
Publication Date | February 1, 2012 |
Published in Issue | Year 2012 Volume: 12 Issue: 2 |