Günümüzde başarıya ulaşmanın yolları teknolojiyle paralel olarak inanılmaz bir hızla değişmektedir. Bilindiği gibi, gelecek, olasılıkları gerçeğe dönüşmeden önce görebilenlere aittir ve ayakta kalmak en azından değişimi yakalamayı gerektirmektedir. Bu nedenle, ticari alanda, firmaların amaçlarına ulaşabilmeleri için değişiklikleri izlemeleri ve bunlara mümkün olduğunca hızlı ayak uydurmaya çalışmaları gerekmektedir. İntemeti ve özellikle de World Wide Web'i kullanmak bugünlerde dünyadaki en popüler kavramdır ve bunun yanısıra bu kavramların kullanım amaçları da gün geçtikçe gelişmektedir.
Bu çalışmada ilkönce İnternet kavramı açıklamaya çalışılmış ve ardından konuya İntemetin bir pazarlan1a pazarlama aracı olarak nasıl kullanılabileceği açısından yaklaşılmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 1999 |
Submission Date | January 31, 1999 |
Published in Issue | Year 1999 Volume: 15 Issue: 1 |
This work is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License since 2023.