BibTex RIS Cite
Year 2010, Volume: 9 Issue: 2, 29 - 34, 01.10.2010

Abstract

This study has been carried out to determine the students’ point of view on internet based distance learning system for english lecture. Research was carried out with one hundred Vocational School of Health Services’ students who was studying 20092010 academic year at Gaziantep University. The findings of the study were discussed in the light of the related literature

References

  • Baturay M, Bay ÖF. Uzaktan öğretimi tercih eden öğrencilerin demografik özellikleri, Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi. 2009; 13: 17-26.
  • Torkul O, Karadoğan İC. Sakarya Üniversitesi uzaktan eğitim önlisans projesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Türker F. İngilizce öğretmeni yetiştirmede uzaktan eğitim, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Tuncer M, Taşpınar M. Sanal ortamda eğitim ve öğretimin geleceği ve olası sorunlar. Sosyal Bilimler Dergisi. 2008; 10(1): 125-144.
  • Ergür D, Saraçbaşı T. Hacettepe Üniversitesi ingilizce hazırlık okulu öğrencilerinin öğrenme tercihleri yönünden incelenmesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Demirli C. Web tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin öğrenci görüşleri, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Süral İ. Yeni teknolojiler ışığında uzaktan eğitimde açıklık, uzaktanlık ve öğrenme, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Emre Y. Kitle iletişim araçları ve www teknolojilerinin uzaktan eğitim uygulamalarında kullanılması, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Kartal B. Açıköğretim öğrencilerinin yabancıdil derslerinde başarı düzeylerini arttırmaya yönelik web destekli hizmetler, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Onür, N. Bilgi toplumuna geçiş sürecinde uzaktan eğitim olanaklarının yapısal engelleri, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.

İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Year 2010, Volume: 9 Issue: 2, 29 - 34, 01.10.2010

Abstract

Bu araştırma, Gaziantep Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda uygulanan internet teknolojisi ile web tabanlı İngilizce öğretimi konusunda bu okulun öğrenci görüşlerini belirlemek amacı ile yapılmıştır. Araştırma 20092010 akademik yılında Gaziantep Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’nda eğitim alan 100 öğrenci ile yapılmıştır. Bulgular literatür ışığında tartışılmıştır

References

  • Baturay M, Bay ÖF. Uzaktan öğretimi tercih eden öğrencilerin demografik özellikleri, Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi. 2009; 13: 17-26.
  • Torkul O, Karadoğan İC. Sakarya Üniversitesi uzaktan eğitim önlisans projesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Türker F. İngilizce öğretmeni yetiştirmede uzaktan eğitim, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Tuncer M, Taşpınar M. Sanal ortamda eğitim ve öğretimin geleceği ve olası sorunlar. Sosyal Bilimler Dergisi. 2008; 10(1): 125-144.
  • Ergür D, Saraçbaşı T. Hacettepe Üniversitesi ingilizce hazırlık okulu öğrencilerinin öğrenme tercihleri yönünden incelenmesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Demirli C. Web tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin öğrenci görüşleri, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Süral İ. Yeni teknolojiler ışığında uzaktan eğitimde açıklık, uzaktanlık ve öğrenme, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Emre Y. Kitle iletişim araçları ve www teknolojilerinin uzaktan eğitim uygulamalarında kullanılması, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Kartal B. Açıköğretim öğrencilerinin yabancıdil derslerinde başarı düzeylerini arttırmaya yönelik web destekli hizmetler, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
  • Onür, N. Bilgi toplumuna geçiş sürecinde uzaktan eğitim olanaklarının yapısal engelleri, Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu Bildirileri. 23-25 Mayıs 2002, Eskişehir.
There are 10 citations in total.

Details

Other ID JA37NS67FM
Journal Section Research Article
Authors

İrem Tugen This is me

Yıldız Aydın This is me

Filiz Kutlu This is me

Zeliha Taş This is me

Sevcan Yılmaz This is me

Sıraç Yıldırım This is me

İbrahim Koca This is me

Ömer İm This is me

Hatice Özkınacı This is me

Aynur Bahar This is me

Güven Bahar This is me

Publication Date October 1, 2010
Submission Date October 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 9 Issue: 2

Cite

APA Tugen, İ., Aydın, Y., Kutlu, F., Taş, Z., et al. (2010). İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi, 9(2), 29-34.
AMA Tugen İ, Aydın Y, Kutlu F, Taş Z, Yılmaz S, Yıldırım S, Koca İ, İm Ö, Özkınacı H, Bahar A, Bahar G. İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ. ASHD. October 2010;9(2):29-34.
Chicago Tugen, İrem, Yıldız Aydın, Filiz Kutlu, Zeliha Taş, Sevcan Yılmaz, Sıraç Yıldırım, İbrahim Koca, Ömer İm, Hatice Özkınacı, Aynur Bahar, and Güven Bahar. “İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ”. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi 9, no. 2 (October 2010): 29-34.
EndNote Tugen İ, Aydın Y, Kutlu F, Taş Z, Yılmaz S, Yıldırım S, Koca İ, İm Ö, Özkınacı H, Bahar A, Bahar G (October 1, 2010) İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi 9 2 29–34.
IEEE İ. Tugen, “İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ”, ASHD, vol. 9, no. 2, pp. 29–34, 2010.
ISNAD Tugen, İrem et al. “İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ”. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi 9/2 (October 2010), 29-34.
JAMA Tugen İ, Aydın Y, Kutlu F, Taş Z, Yılmaz S, Yıldırım S, Koca İ, İm Ö, Özkınacı H, Bahar A, Bahar G. İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ. ASHD. 2010;9:29–34.
MLA Tugen, İrem et al. “İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ”. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi, vol. 9, no. 2, 2010, pp. 29-34.
Vancouver Tugen İ, Aydın Y, Kutlu F, Taş Z, Yılmaz S, Yıldırım S, Koca İ, İm Ö, Özkınacı H, Bahar A, Bahar G. İNTERNET TABANLI İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ. ASHD. 2010;9(2):29-34.