Çakıcı, A. C. (1998). Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 9-16.
AMA
Çakıcı AC. Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1998;9(2):9-16.
Chicago
Çakıcı, A. Celil. “Otel Işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, no. 2 (December 1998): 9-16.
EndNote
Çakıcı AC (December 1, 1998) Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 9–16.
IEEE
A. C. Çakıcı, “Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 9–16, 1998.
ISNAD
Çakıcı, A. Celil. “Otel Işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (December1998), 9-16.
JAMA
Çakıcı AC. Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:9–16.
MLA
Çakıcı, A. Celil. “Otel Işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, 1998, pp. 9-16.
Vancouver
Çakıcı AC. Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):9-16.