English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Anatolia: Journal of Tourism Research
Editorial
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi
Year 1990
, Volume: 1 Issue: 1, 25 - 26, 01.01.1990
Erwin Seıtz
Keywords
imaj
Year 1990
, Volume: 1 Issue: 1, 25 - 26, 01.01.1990
Erwin Seıtz
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Editorial
Authors
Erwin Seıtz
This is me
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Türkiye
Publication Date
January 1, 1990
Published in Issue
Year 1990 Volume: 1 Issue: 1
Cite
APA
Seıtz, E. (1990). İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(1), 25-26.
AMA
Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. January 1990;1(1):25-26.
Chicago
Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, no. 1 (January 1990): 25-26.
EndNote
Seıtz E (January 1, 1990) İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 1 25–26.
IEEE
E. Seıtz, “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”,
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, vol. 1, no. 1, pp. 25–26, 1990.
ISNAD
Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
1/1 (January 1990), 25-26.
JAMA
Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
. 1990;1:25–26.
MLA
Seıtz, Erwin. “İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 1, 1990, pp. 25-26.
Vancouver
Seıtz E. İmaj Reklamının Turizm Pazarlamasındaki Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(1):25-6.
Download Cover Image
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Volume: 1 Issue: 1
Volume: 1 Issue: 2
Volume: 1 Issue: 3