English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Anatolia: Journal of Tourism Research
Editorial
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi
Year 1990
, Volume: 1 Issue: 2, 11 - 13, 01.02.1990
Adnan Hastürk
Keywords
halkbilim
Year 1990
, Volume: 1 Issue: 2, 11 - 13, 01.02.1990
Adnan Hastürk
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Editorial
Authors
Adnan Hastürk
This is me
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Türkiye
Publication Date
February 1, 1990
Published in Issue
Year 1990 Volume: 1 Issue: 2
Cite
APA
Hastürk, A. (1990). Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 11-13.
AMA
Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. February 1990;1(2):11-13.
Chicago
Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, no. 2 (February 1990): 11-13.
EndNote
Hastürk A (February 1, 1990) Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 2 11–13.
IEEE
A. Hastürk, “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi”,
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, vol. 1, no. 2, pp. 11–13, 1990.
ISNAD
Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
1/2 (February 1990), 11-13.
JAMA
Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
. 1990;1:11–13.
MLA
Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, 1990, pp. 11-13.
Vancouver
Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(2):11-3.
Download Cover Image
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Volume: 1 Issue: 1
Volume: 1 Issue: 2
Volume: 1 Issue: 3
Volume: 1 Issue: 4