Editorial
BibTex RIS Cite

Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi

Year 1990, Volume: 1 Issue: 2, 11 - 13, 01.02.1990
Year 1990, Volume: 1 Issue: 2, 11 - 13, 01.02.1990
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Adnan Hastürk This is me

Publication Date February 1, 1990
Published in Issue Year 1990 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Hastürk, A. (1990). Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 11-13.
AMA Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. February 1990;1(2):11-13.
Chicago Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, no. 2 (February 1990): 11-13.
EndNote Hastürk A (February 1, 1990) Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 2 11–13.
IEEE A. Hastürk, “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 11–13, 1990.
ISNAD Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1/2 (February 1990), 11-13.
JAMA Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1:11–13.
MLA Hastürk, Adnan. “Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri Ve Önemi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, 1990, pp. 11-13.
Vancouver Hastürk A. Turizm Pazarlamasında Halkbilimin Yeri ve Önemi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(2):11-3.