Research Article
BibTex RIS Cite

Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği

Year 2000, Volume: 11 Issue: 2 - Prof. Dr. Hasan Olalı Özel Sayısı, 57 - 68, 01.12.2000

Abstract

...

References

  • ...
Year 2000, Volume: 11 Issue: 2 - Prof. Dr. Hasan Olalı Özel Sayısı, 57 - 68, 01.12.2000

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Sevgi Ayşe Öztürk This is me

Publication Date December 1, 2000
Published in Issue Year 2000 Volume: 11 Issue: 2 - Prof. Dr. Hasan Olalı Özel Sayısı

Cite

APA Öztürk, S. A. (2000). Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 11(2), 57-68.
AMA Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2000;11(2):57-68.
Chicago Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11, no. 2 (December 2000): 57-68.
EndNote Öztürk SA (December 1, 2000) Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11 2 57–68.
IEEE S. A. Öztürk, “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, pp. 57–68, 2000.
ISNAD Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11/2 (December 2000), 57-68.
JAMA Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11:57–68.
MLA Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, 2000, pp. 57-68.
Vancouver Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11(2):57-68.