Öztürk, S. A. (2000). Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 11(2), 57-68.
AMA
Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2000;11(2):57-68.
Chicago
Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11, no. 2 (December 2000): 57-68.
EndNote
Öztürk SA (December 1, 2000) Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11 2 57–68.
IEEE
S. A. Öztürk, “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, pp. 57–68, 2000.
ISNAD
Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11/2 (December 2000), 57-68.
JAMA
Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11:57–68.
MLA
Öztürk, Sevgi Ayşe. “Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, 2000, pp. 57-68.
Vancouver
Öztürk SA. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Yeni Bir Yaklaşım:Kritik Olaylar Tekniği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11(2):57-68.