Research Article
BibTex RIS Cite

Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları

Year 2001, Volume: 12 Issue: 2, 162 - 168, 01.12.2001

Abstract

...

References

  • ...
Year 2001, Volume: 12 Issue: 2, 162 - 168, 01.12.2001

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Atilla Akbaba This is me

İzzet Kılınç This is me

Publication Date December 1, 2001
Published in Issue Year 2001 Volume: 12 Issue: 2

Cite

APA Akbaba, A., & Kılınç, İ. (2001). Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(2), 162-168.
AMA Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2001;12(2):162-168.
Chicago Akbaba, Atilla, and İzzet Kılınç. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, no. 2 (December 2001): 162-68.
EndNote Akbaba A, Kılınç İ (December 1, 2001) Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 2 162–168.
IEEE A. Akbaba and İ. Kılınç, “Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 162–168, 2001.
ISNAD Akbaba, Atilla - Kılınç, İzzet. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/2 (December 2001), 162-168.
JAMA Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:162–168.
MLA Akbaba, Atilla and İzzet Kılınç. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, 2001, pp. 162-8.
Vancouver Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(2):162-8.