APA |
Akbaba, A., & Kılınç, İ. (2001). Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 12(2), 162-168. |
|
AMA |
Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2001;12(2):162-168. |
|
Chicago |
Akbaba, Atilla, and İzzet Kılınç. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12, no. 2 (December 2001): 162-68. |
|
EndNote |
Akbaba A, Kılınç İ (December 1, 2001) Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12 2 162–168. |
|
IEEE |
A. Akbaba and İ. Kılınç, “Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 162–168, 2001. |
|
ISNAD |
Akbaba, Atilla - Kılınç, İzzet. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 12/2 (December 2001), 162-168. |
|
JAMA |
Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12:162–168. |
|
MLA |
Akbaba, Atilla and İzzet Kılınç. “Hizmet Kalitesi Ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, 2001, pp. 162-8. |
|
Vancouver |
Akbaba A, Kılınç İ. Hizmet Kalitesi ve Turizm işletmelerinde Servqual Uygulamaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2001;12(2):162-8. |
|