APA |
Yüksel, A., & Kılınç, U. K. (2003). Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(1), 23-32. |
|
AMA |
Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. June 2003;14(1):23-32. |
|
Chicago |
Yüksel, Atila, and Uğur K. Kılınç. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, no. 1 (June 2003): 23-32. |
|
EndNote |
Yüksel A, Kılınç UK (June 1, 2003) Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 1 23–32. |
|
IEEE |
A. Yüksel and U. K. Kılınç, “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 23–32, 2003. |
|
ISNAD |
Yüksel, Atila - Kılınç, Uğur K. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/1 (June 2003), 23-32. |
|
JAMA |
Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:23–32. |
|
MLA |
Yüksel, Atila and Uğur K. Kılınç. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 1, 2003, pp. 23-32. |
|
Vancouver |
Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(1):23-32. |
|