Research Article
BibTex RIS Cite

Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları

Year 2003, Volume: 14 Issue: 1, 23 - 32, 01.06.2003

Abstract

...

References

  • ...
Year 2003, Volume: 14 Issue: 1, 23 - 32, 01.06.2003

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Atila Yüksel This is me

Uğur K. Kılınç This is me

Publication Date June 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 14 Issue: 1

Cite

APA Yüksel, A., & Kılınç, U. K. (2003). Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(1), 23-32.
AMA Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. June 2003;14(1):23-32.
Chicago Yüksel, Atila, and Uğur K. Kılınç. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, no. 1 (June 2003): 23-32.
EndNote Yüksel A, Kılınç UK (June 1, 2003) Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 1 23–32.
IEEE A. Yüksel and U. K. Kılınç, “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 23–32, 2003.
ISNAD Yüksel, Atila - Kılınç, Uğur K. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/1 (June 2003), 23-32.
JAMA Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:23–32.
MLA Yüksel, Atila and Uğur K. Kılınç. “Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri Ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 1, 2003, pp. 23-32.
Vancouver Yüksel A, Kılınç UK. Müşterilerin Şikayet Çözümüne Yönelik Konaklama işletmelerinden Beklentileri ve Değişik Müşteri Gruplara· Arasındaki Beklenti Farklılıkları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(1):23-32.