Research Article
BibTex RIS Cite

Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri

Year 2003, Volume: 14 Issue: 2, 107 - 118, 01.12.2003

Abstract

...

References

  • ...
Year 2003, Volume: 14 Issue: 2, 107 - 118, 01.12.2003

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Atila Yüksel This is me

Uğur K. Kılınç This is me

Publication Date December 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 14 Issue: 2

Cite

APA Yüksel, A., & K. Kılınç, U. (2003). Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 107-118.
AMA Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2003;14(2):107-118.
Chicago Yüksel, Atila, and Uğur K. Kılınç. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, no. 2 (December 2003): 107-18.
EndNote Yüksel A, K. Kılınç U (December 1, 2003) Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 107–118.
IEEE A. Yüksel and U. K. Kılınç, “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 107–118, 2003.
ISNAD Yüksel, Atila - K. Kılınç, Uğur. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (December 2003), 107-118.
JAMA Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:107–118.
MLA Yüksel, Atila and Uğur K. Kılınç. “Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme Ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, 2003, pp. 107-18.
Vancouver Yüksel A, K. Kılınç U. Konaklama işletmelerinde Yetkilendirme ve Şikayet Sonrası Müşteri Davranışları Üzerine Etkileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):107-18.