APA |
Yurtseven, H. R., & Sönmez, D. (2003). Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 132-140. |
|
AMA |
Yurtseven HR, Sönmez D. Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2003;14(2):132-140. |
|
Chicago |
Yurtseven, H. Rıdvan, and Dilek Sönmez. “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt Ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, no. 2 (December 2003): 132-40. |
|
EndNote |
Yurtseven HR, Sönmez D (December 1, 2003) Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 132–140. |
|
IEEE |
H. R. Yurtseven and D. Sönmez, “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 132–140, 2003. |
|
ISNAD |
Yurtseven, H. Rıdvan - Sönmez, Dilek. “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt Ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (December 2003), 132-140. |
|
JAMA |
Yurtseven HR, Sönmez D. Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:132–140. |
|
MLA |
Yurtseven, H. Rıdvan and Dilek Sönmez. “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt Ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, 2003, pp. 132-40. |
|
Vancouver |
Yurtseven HR, Sönmez D. Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):132-40. |
|