Research Article
BibTex RIS Cite

Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma

Year 2003, Volume: 14 Issue: 2, 132 - 140, 01.12.2003

Abstract

...

References

  • ..
Year 2003, Volume: 14 Issue: 2, 132 - 140, 01.12.2003

Abstract

References

  • ..
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

H. Rıdvan Yurtseven This is me

Dilek Sönmez This is me

Publication Date December 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 14 Issue: 2

Cite

APA Yurtseven, H. R., & Sönmez, D. (2003). Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 14(2), 132-140.
AMA Yurtseven HR, Sönmez D. Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2003;14(2):132-140.
Chicago Yurtseven, H. Rıdvan, and Dilek Sönmez. “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt Ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14, no. 2 (December 2003): 132-40.
EndNote Yurtseven HR, Sönmez D (December 1, 2003) Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14 2 132–140.
IEEE H. R. Yurtseven and D. Sönmez, “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 132–140, 2003.
ISNAD Yurtseven, H. Rıdvan - Sönmez, Dilek. “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt Ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 14/2 (December 2003), 132-140.
JAMA Yurtseven HR, Sönmez D. Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14:132–140.
MLA Yurtseven, H. Rıdvan and Dilek Sönmez. “Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt Ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 14, no. 2, 2003, pp. 132-40.
Vancouver Yurtseven HR, Sönmez D. Örgütsel Etkinlik Kriteri Olarak Müşteri Tatmini: Örgüt ve Müşteri Boyutlarıyla Karşılaştırmalı Bir Pilot Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2003;14(2):132-40.