Editorial
BibTex RIS Cite

Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi

Year 1992, Volume: 3 Issue: 3, 9 - 11, 01.05.1992
Year 1992, Volume: 3 Issue: 3, 9 - 11, 01.05.1992
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Ahmad Zafar This is me

Publication Date May 1, 1992
Published in Issue Year 1992 Volume: 3 Issue: 3

Cite

APA Zafar, A. (1992). Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(3), 9-11.
AMA Zafar A. Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. May 1992;3(3):9-11.
Chicago Zafar, Ahmad. “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3, no. 3 (May 1992): 9-11.
EndNote Zafar A (May 1, 1992) Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3 3 9–11.
IEEE A. Zafar, “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 3, pp. 9–11, 1992.
ISNAD Zafar, Ahmad. “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3/3 (May 1992), 9-11.
JAMA Zafar A. Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3:9–11.
MLA Zafar, Ahmad. “Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 3, 1992, pp. 9-11.
Vancouver Zafar A. Bir Pazarlama Faaliyeti Olarak Olumsuz Bir İmajın Düzeltilmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3(3):9-11.