APA |
Tütüncü, Ö. (1999). Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 10(1), 17-26. |
|
AMA |
Tütüncü Ö. Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. June 1999;10(1):17-26. |
|
Chicago |
Tütüncü, Özkan. “Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10, no. 1 (June 1999): 17-26. |
|
EndNote |
Tütüncü Ö (June 1, 1999) Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10 1 17–26. |
|
IEEE |
Ö. Tütüncü, “Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 17–26, 1999. |
|
ISNAD |
Tütüncü, Özkan. “Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 10/1 (June 1999), 17-26. |
|
JAMA |
Tütüncü Ö. Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10:17–26. |
|
MLA |
Tütüncü, Özkan. “Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 1, 1999, pp. 17-26. |
|
Vancouver |
Tütüncü Ö. Turizm Sektöründe Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Kullanılabilecek Analiz Tekniklerine Genel Bir Yaklaşım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1999;10(1):17-26. |
|