Editorial
BibTex RIS Cite
Year 1994, Volume: 5 Issue: 2, 34 - 38, 01.08.1994

Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması

Year 1994, Volume: 5 Issue: 2, 34 - 38, 01.08.1994
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Şeyhmus Baloğlu

Publication Date August 1, 1994
Published in Issue Year 1994 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Baloğlu, Ş. (1994). Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 34-38.
AMA Baloğlu Ş. Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. August 1994;5(2):34-38.
Chicago Baloğlu, Şeyhmus. “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları Ve Turizm Sektöründe Uygulanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5, no. 2 (August 1994): 34-38.
EndNote Baloğlu Ş (August 1, 1994) Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5 2 34–38.
IEEE Ş. Baloğlu, “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 34–38, 1994.
ISNAD Baloğlu, Şeyhmus. “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları Ve Turizm Sektöründe Uygulanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5/2 (August 1994), 34-38.
JAMA Baloğlu Ş. Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5:34–38.
MLA Baloğlu, Şeyhmus. “Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları Ve Turizm Sektöründe Uygulanması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 2, 1994, pp. 34-38.
Vancouver Baloğlu Ş. Total Kalite Yönetimi: Kuralları, Yararları ve Turizm Sektöründe Uygulanması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5(2):34-8.