Research Article
BibTex RIS Cite

Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi

Year 1998, Volume: 9 Issue: 2, 9 - 16, 01.12.1998

Abstract

...

References

  • ...
Year 1998, Volume: 9 Issue: 2, 9 - 16, 01.12.1998

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

A. Celil Çakıcı This is me

Publication Date December 1, 1998
Published in Issue Year 1998 Volume: 9 Issue: 2

Cite

APA Çakıcı, A. C. (1998). Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 9-16.
AMA Çakıcı AC. Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1998;9(2):9-16.
Chicago Çakıcı, A. Celil. “Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, no. 2 (December 1998): 9-16.
EndNote Çakıcı AC (December 1, 1998) Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 9–16.
IEEE A. C. Çakıcı, “Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 9–16, 1998.
ISNAD Çakıcı, A. Celil. “Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (December 1998), 9-16.
JAMA Çakıcı AC. Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:9–16.
MLA Çakıcı, A. Celil. “Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin ‘Değerlendirme Formları’ Kullanılarak Belirlenmesi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, 1998, pp. 9-16.
Vancouver Çakıcı AC. Otel işletmeciliğinde Müşteri Tatmin Düzeylerinin "Değerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):9-16.