Research Article
BibTex RIS Cite

Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları

Year 1998, Volume: 9 Issue: 2, 17 - 25, 01.12.1998

Abstract

...

References

  • ...
Year 1998, Volume: 9 Issue: 2, 17 - 25, 01.12.1998

Abstract

References

  • ...
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

M. Mithat Üner This is me

Publication Date December 1, 1998
Published in Issue Year 1998 Volume: 9 Issue: 2

Cite

APA Üner, M. M. (1998). Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 9(2), 17-25.
AMA Üner MM. Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 1998;9(2):17-25.
Chicago Üner, M. Mithat. “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9, no. 2 (December 1998): 17-25.
EndNote Üner MM (December 1, 1998) Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 2 17–25.
IEEE M. M. Üner, “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 17–25, 1998.
ISNAD Üner, M. Mithat. “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9/2 (December 1998), 17-25.
JAMA Üner MM. Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9:17–25.
MLA Üner, M. Mithat. “Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 9, no. 2, 1998, pp. 17-25.
Vancouver Üner MM. Otel işletmelerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Kapsamında Kullanılabilecek Görsel Bir Araç: Algılama Haritaları. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1998;9(2):17-25.